615 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ik heb gisteren de lactatiekundige hier gehad en zij heeft hier een sonde m ...
Dankje!! Heb ik de eerste weken inderdaad ook gedaan, was heel fijn maar ook intensief dus na 3 weken mee gestopt 😅
3 maanden geleden
Vind het zo leuk om jullie genietmomentjes te lezen 🥰. Heb zelf maar weini ...
Knuffel voor jou💕
3 maanden geleden
Na een regeldag gisteren (geen nacht gelukkig 🙂) vandaag de hele ochtend tot nu veel geslapen lekker in de wagen onder de parasol🌞🌞
3 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Na een regeldag gisteren (geen nacht gelukkig 🙂) vandaag de hele ochtend t ...
Was gister vermoed ik officiële regeldag😅 hier vanmorgen ook een chill kinderen gister enorm brullen en vaak vragen om voeding
3 maanden geleden
Als peuter én baby alletwee even tegelijk 1,5 uur slapen. Ik weet haast niet wat ik moet gaan doen met die vrije tijd 🥰
3 maanden geleden
M’n zoontje die voor het eerst 8!!! Uur later pas weer komt voor de volgende fles🥰 (pap en mam wel regelmatig wakker om te kijken of alles wel goed gaat😂).
En dan na z’n fles getrakteerd worden op een brede lach💙
3 maanden geleden
Dat de lieve kleine man heerlijk nog even in de co-sleeper ligt. Helemaal vrolijk.
Ik heb ons bed kunnen verschonen & mijzelf klaar kunnen maken voor de dag.
( mijn teamleidster en collega komen op kraamvisite) wil je toch even echt fatsoenlijk eruit zien. 😃
Fijne donderdag allemaal!
3 maanden geleden
Baby die in de wandelwagenbak ligt te chillen en de peuter die zichzelf goed vermaakt buiten, zodat ik even de was op kan hangen 😎
3 maanden geleden
Vind het zo leuk om jullie genietmomentjes te lezen 🥰. Heb zelf maar weini ...
Herkenbaar bij de eerste. Vond deze tijd ook heel zwaar. Nu bij de tweede geniet ik gelukkig veel meer. En vind ik het tot nu toe ook veel minder zwaar ondanks we er nu twee hebben.
Zorg goed voor jezelf, en blijf leuke dingen doen. Dat helpt ook al veel vond ik. En zoek hulp als het niet gaat!
3 maanden geleden
Zoontje kwam maar een keer vannacht, wat een ☁️ van een baby! Mijn vriend gaat het ook steeds leuker vinden met hem merk ik en spreekt zó schattig over hem ❤️❤️❤️❤️. Dat doet echt mn hart smelten!
3 maanden geleden
Tijdens het uitbuiken lezen we nog even een boekje. Daarna lekker naar bed 🥰 Zo leuk om dat hij nu kan focussen op contrasten