Hoi allemaal,
Wij hebben een dilemma… Vanaf het begin van de zwangerschap waren mijn partner en ik helemaal verliefd op dezelfde naam. Nu is er bij ons in de familie de vrouw van mijn neef eerder bevallen die bij stom toeval voor precies dezelfde naam heeft gekozen, we kunnen deze naam natuurlijk alsnog gebruiken, maar voor mij heeft het een beetje een andere lading gekregen, ondanks dat ik de naam nog steeds erg mooi vind ga ik daardoor twijfelen, het voelt een beetje als de opvolger zijn en dat vind ik zo jammer.
Nu heb ik in de een na laatste week van de zwangerschap een andere naam aangekaart bij mij partner waar hij tot mijn grote verbazing ook enthousiast op reageerde. Hij wil wachten tot het moment en kijken welke naam dan voor ons het beste voelt bij de kleine meid. Ik vind wachten tot dat moment heel spannend en ben bang dat ik met de besluiteloosheid die ik vaak heb op het moment van de geboorte niet tot een beslissing kom en dat ik spijt krijg van mijn keuze.
De nieuwe naam waar we beide enthousiast over zijn voelt ook heel goed, maar ik vind het zo eng om nu de naam waar we als eerste samen verliefd op werden in de laatste 2 weken los te laten voor wat nieuws..
Wat is jullie ervaring?