Hi allemaal
Ons zoontje Levv is nu bijna 5 maanden, we zijn hopelijk nu net uit sprong 4 incl de slaapregressie 馃檲
Wij zijn alleen heel erg aan het zoeken naar een ritme.
Levv wil nog steeds soms om de 3 uur drinken maar ook om de 4,5, of 6 uur hierdoor is het dus erg lastig te zeggen wanneer de tijden zijn dat die wil drinken, hij drinkt nu 150cc maar laat hier soms ook weer de helft van staan.
Ook met slapen is dit een probleem zowel overdag als avonds, zodra ik hem in bed leg begint die al met huilen en wordt hij driftig omdat die aan het vechten is tegen ze slaap en kan ik hem alleen nog na een half uur in slaap wiegen.. ook dit kan avonds 2 uur duren voordat die in slaap komt.
Vaak ligt die dan een half uur en dan is die er weer klaar mee en dan wordt die weer wakker
ik zie overal van die leuke voeding schema鈥檚 voor baby鈥檚 maar ik zou niet eens weten hoe ik dit 眉berhaupt zou moeten plannen aangezien zijn voeding en slaapjes elke keer anders zijn.
En elke keer denk je een ritme te cre毛ren en dan is er weer een regeldag of een sprongetje 馃檲
Zijn er meer moeders die dit hebben? En hoe hebben jullie dit gedaan? Of gaat dit vanzelf over.
Overigens is het wel een vrolijke baby als hij wakker is gelukkig maar 馃檲馃槃
Maar alle tips zijn welkom!!