8 Reacties

6 dagen geleden

Denk dat hij nog niet moe genoeg is.. kan dat het zijn? Of juist oververmoeid?

6 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Denk dat hij nog niet moe genoeg is.. kan dat het zijn? Of juist oververmoe ...
Ja dat dacht ik eerst ook, maar we hebben al vanalles geprobeerd: korter of juist langer wakker zijn lijkt niet uit te maken.. Hij slaapt meestal 4x45min overdag (of 1 slaapje wat langer en dan in totaal 3 slaapjes) en we letter er op dat hij na 17u niet meer slaapt.

6 dagen geleden

Reactie op lucialala

Ja dat dacht ik eerst ook, maar we hebben al vanalles geprobeerd: korter of ...
Mijn zoontje heeft na 17 uur nog weleens een powernap nodig. Misschien dat dat helpt?

6 dagen geleden

@lucialala heb je gehoord voor de week windows

6 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Denk dat hij nog niet moe genoeg is.. kan dat het zijn? Of juist oververmoe ...
Dit dacht ik ook ja. Einde van de dag stapeld evt de vermoeidheid op. Wij houden 1.5u wakker aan bij ons zoontje van 5 maanden. En als het na 17.00u nog slapen is, laten we dat ook gewoon gaan. Maar wij vinden het ook niet erg als hij om 20 00u of later voor de nacht gaat.

5 dagen geleden

Reactie op Annmam

Dit dacht ik ook ja. Einde van de dag stapeld evt de vermoeidheid op. Wij h ...
Tja ik vind het echt lastig. Overdag houden we 1,5/2u wakkertijd aan over ‘s avonds 2/2,5u, dat zou toch oké moeten zijn zou je denken. En hij begint na 2u ook in zijn oogjes te wrijven dus ik dan duidelijk klaar voor bed.

5 dagen geleden

Reactie op lucialala

Tja ik vind het echt lastig. Overdag houden we 1,5/2u wakkertijd aan over ‘ ...
Voor mijne is 2,5 echt te lang. Overdag is 2 prima, naar tegen de avond is ze soms nog niet eens een uur wakker als ze humeurig wordt, in oogjes wrijven, gapen. Dan gaat ze naar bed. En als dat ergens tussen half 6 en half 8 is vind ik dat prima. (Althans, dit was tot een week geleden waar, nu heeft ze moeite met in slaap vallen savonds,maar met een speeldoosje aan gaat ze rustig liggen luisteren. En dan na kwartier of 20 minuten gaat ze toch slapen).

5 dagen geleden

Wij hebben precies hetzelfde en zijn erachter gekomen dat ze gewoon honger heeft. Nu geven we een extra fles. Kan wel betekenen dat ze rond 17.30, 19uur en 23uur een flesje heeft. Maar maakt de avond een stuk rustiger