10 Reacties

2 maanden geleden

Hey ik zal de huisartsenpost bellen en hun kunnen je raad geven , ik zal me niet schamen om te bellen dit is een baby beter extra gechekt worden en dat er niks aan de hand is dan dat je niet belt en niet weet wat er aan de hand is zal echt even bellen voor de zekerheid hou ons op de hoogte ! Sterkte lieve mama

2 maanden geleden

Ik lees mee

2 maanden geleden

Je kan ook moetiknaardokter effe kijken maar als je gevoel zegt dat je de hap moet bellen gewoon effe bellen

2 maanden geleden

Oh bah wat klinkt dat eng zeg… Als je het niet vertrouwt dan zou ik gewoon de dienstdoende arts bellen voor overleg!

2 maanden geleden

Ik zou als ik jou was de huisartsenpost bellen. Vooral omdat je je druk maakt erover.

2 maanden geleden

Ik zou inderdaad zeker even bellen naar de huisartsenpost. Ze kunnen je daar het best vertellen wat je moet doen en dat kan jou hopelijk weer een gerust gevoel geven. Ik zou niet wachten en gewoon bellen. Ik snap heel goed dat de situatie niet fijn is dus ik zou niet afwachten maar advies vragen.

2 maanden geleden

Klinkt vooral als reflux?

2 maanden geleden

Klinkt voor mij als reflux. Mijn zoontje had steeds voeding wat omhoog kwam, hij spuugde het niet uit maar slikte het terug. Hij was regelmatig aan het kokhalzen of hoesten omdat hij zich een beetje verslikte. Het indikken van voeding met Johannes broodpitmeel, na de voeding minimaal 20 minuten rechtop en het hoofdeinde van z’n bedje omhoog heeft hier het probleem opgelost. Je kan hiervoor eventueel even contact opnemen met de huisarts of consultatiebureau. Johannes broodpitmeel kun je los kopen bij de Kruidvat/etos maar daar zitten wel toevoegingen bij, ik gebruik de pure van de Holland en barret

2 maanden geleden

Het is inderdaad reflux! Ze zeggen dat dit momenteel op zijn piek zit samen met de buikkrampjes. Ze denken dat het het beste is om het nog een weekje aan te kijken voordat ik maagzuur remmers ga proberen. Dankjulliewel voor jullie reactie!!🩷

2 maanden geleden

Ik zou niet direct aan de maagzuurremmers gaan maar dat echt als laatste redmiddel gebruiken. Maagzuur is een deel van het immuunsysteem, als je dat gaat remmen hebben virussen of bacteriën meer kans, zeker met oog op de herfst zou ik dat niet doen. Ik zou beginnen met jbpm toevoegen aan de fles, dat dikte de voeding in waardoor het minder makkelijk omhoog komt. Hier heeft dat echt het verschil gemaakt. Van een baby die krijste van de pijn en ongemak is hij binnen 24 uur veranderd in een vrolijke en ontspannen baby.