9 Reacties

2 maanden geleden

Hier het zelfde verhaal alleen dan geen add maar idd voelde ik me veel beter tijdens de zwangerschap

2 maanden geleden

Ik voelde me ook beter tijdens de zwangerschap! Heb vooral erg last van PMS en schommelingen door de maand heen en vond de stabiliteit heerlijk. Ik lees mee voor het geval er tips gaan komen :)

2 maanden geleden

Hier ook! Heerlijk, 9 maanden die stabiliteit!

2 maanden geleden

Ik was vooral blij met het feit dat ik geen migraine had. Zijn er meer die dit hadden en de oplossing hebben voor erna? Heeft vast ook met hormonen te maken, gok ik.

2 maanden geleden

Ja ik heb een traject doorlopen met een orthomoleculair therapeut en veel baat bij gehad!

2 maanden geleden

Oh wat een interessant topic!! Hier is het juist andersom, voel me direct na de bevalling al veeeel beter qua emoties, ja ook de kraam tranen dagen. Bij alle drie zwangerschappen voelde ik me mentaal echt heel anders, totaal niet mezelf.

2 maanden geleden

Reactie op Daphne7991

Ik was vooral blij met het feit dat ik geen migraine had. Zijn er meer die ...
Ik had dus juist meer migraine tijdens de zwangerschap maar na de zwangerschap ging ik goed op de minipil. Is je migraine nu direct terug nu je niet meer zwanger bent?

2 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ik had dus juist meer migraine tijdens de zwangerschap maar na de zwangersc ...
Nee, niet direct. Ik verwacht dat als ik stop met borstvoeding en m’n menstruatie weer terugkomt, ik ook weer de migraine terug zal krijgen 😞 Zo ging het iig wel bij de eerste.

2 maanden geleden

Reactie op Daphne7991

Ik was vooral blij met het feit dat ik geen migraine had. Zijn er meer die ...
Hier juust veel minder vaak migraine dan eerst maar als ik het heb is het wel veel heftiger.