48 Reacties

4 maanden geleden

Morgen komt de baby dus net nog even alles gewassen. Zodra zij er is, gaan zij er niet meer in liggen 😉 deden ze bij de vorige ook niet dus ik laat ze nu even genieten!

4 maanden geleden

Leuk al die foto's van de nieuwsgierige poezenbeesten😅🥰. Wij moeten ook nog zien hoe we ze uit onze slaapkamer gaan houden als kleintje in cosleepertje komt. Ik had wat dat betreft de hoop op warm weer omdat ze dan sneller ergens anders gaan liggen. Verder ga ik vanaf eind deze week met enige regelmaat wat babygehuil laten horen zodat ze daar een beetje aan kunnen wennen.

4 maanden geleden

Blijft lastig. Hier gingen ze niet meer in bed liggen nadat de baby er was. Maar wel nog regelmatig op het verschoonkussen. Ik maak me er maar niet meer druk om, iets vaker wassen en de kamer dicht houden. Verschoonkussen zet ik wel even rechtop tegen de muur, aangezien ze anders de kont vol haren hebben 😅 box hebben ze kleertjes aan, dus als daar wat haartjes in zitten is dan jammer, hou je toch met dieren.

4 maanden geleden

Reactie op Jhm21

Blijft lastig. Hier gingen ze niet meer in bed liggen nadat de baby er was. ...
Dit doe ik idd ook… mijn kat was gek op het verschoonkussen en deze staat nu dus rechtop. Bedje gaat ze gek genoeg niet in maar de box is wel een tijd favoriet geweest. Box maakt mij ook het minst uit eigenlijk… Ben benieuwd hoe het straks gaat als ze geboren is, hij ligt altijd op m’n bed maar misschien vindt hij dat niks met zo’n baby erbij 😅 Qua hygiëne.. tja, de kat is er nou eenmaal en is al 7 jaar nummer 1 in m’n leven dus ga hem niet opeens weren oid. Dat vind ik dus echt zielig. Vlooien heeft hij nog nooit gehad, behandel hem wel altijd trouw. Net als wormen, nooit gehad maar krijgt hij evengoed keurig z’n pilletjes voor. Nu met het warme weer wat geweest is, verhaart hij wat meer maar dat zal straks ook weer afnemen. We gaan het allemaal beleven!

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Dit doe ik idd ook… mijn kat was gek op het verschoonkussen en deze staat n ...
Ik schrijf ze, maar het is een hij. De baby is een ze 😜

4 maanden geleden

Vanochtend bij snel even in het kamertje kijken was verschoonmand nieuwe favoriet😸

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Dit doe ik idd ook… mijn kat was gek op het verschoonkussen en deze staat n ...
Precies, niet te druk over maken. En daarbij is het bewezen dat kinderen met huisdieren nog een betere weerstand hebben ook 😄 Moet zeggen dat nu mijn oudste bijna 3 is, het veel erger is met haar. Van die lekkere kleefhandjes (ook van de warmte krijgt hij die xD) en dan de kat even aaien is een stuk viezer dan die paar haartjes in de box toen hij klein was 😅

4 maanden geleden

Reactie op Jhm21

Precies, niet te druk over maken. En daarbij is het bewezen dat kinderen me ...
Hahahaa ja dat kan ik me voorstellen 😂