37 Reacties

5 maanden geleden

Jaa ik moet ook meteen aan die associatie denken helaas.

5 maanden geleden

Ik moest er ook meteen aan denken. Wellicht is joany een optie..

5 maanden geleden

Ik ken toevallig een meisje die Yoni heet (oud leerling van mij) en had zelf nooit deze associatie. :)

5 maanden geleden

Ik heb ook meteen die associatie met Joni/Yoni 🙈 ik heb vriendinnen die gekscherend hun geslachtsdeel zo noemen dus ik zou persoonlijk nooit voor deze naam kiezen…

5 maanden geleden

Dankjewel iedereen voor jullie reacties en suggesties, dat heeft enorm geholpen ☺️👐 we zullen kijken of we verliefd kunnen worden op een andere naam.

5 maanden geleden

Ja klopt ik dacht ook meteen aan de Yoni van de vrouw ;-) Niet eens per se aan het maandverbandmerk maar yoni betekent idd vagina en wordt volgens mij vooral gebruikt bij yoga enzo. Heb ook wel eens gehoord van yoni trainers voor je bekkenbodem, soort balletje die je dan in je vagina moet doen om de spieren daar te trainen

5 maanden geleden

Ik had niet direct die associatie, maar zou er dan toch minder snel voor kiezen nu ik het weet. Misschien is Joany een optie, toch veel link naar de twee namen maar andere schrijfwijze :)

5 maanden geleden

Ik dacht niet aan maandverband maar legde wel gelijk de associatie met vagina. Maar ik zie dat je inmiddels al besloten hebt te gaan kijken of jullie verliefd kunnen worden op een andere naam. Lastig lijkt me als je al lang deze naam in je hoofd hebt :(. Succes!

5 maanden geleden

Maandverband wist ik niet maar wordt wel gebruikt als alternatief voor de vagina inderdaad dus zou ik zelf niet doen.. succes met het verliefd worden op een andere naam!

5 maanden geleden

Joni met een J vind ik erg leuk voor een meisje. Met een y denk ik pas aan het maandverband

5 maanden geleden

Zou dan eerder kiezen voor Joani of Joanie, maar dat is mijn mening.

5 maanden geleden

Dochter van een vriendin heet Juni, misschien is dat nog een goed alternatief? Dan heb je wel de associatie met de maand, maar beter dan met maandverband :) Vind het wel een lieve, schattige naam!

5 maanden geleden

Had vroeger een meisje in me klas die heet Joan. Je spreekt het uit als djoon. Vond dat altijd wel een mooie naam

5 maanden geleden

Ik ken hem wel als naam, maar ik zou het om de betekenis niet doen. Er zijn ook mooiere namen te kiezen toch.

5 maanden geleden

Ik zou de link wel leggen. Ik moet meteen aan een Yoni steam denken. Joany is ook heel leuk wat hier al genoemd werd.

5 maanden geleden

Wat een onzin, als jij het een mooie naam vindt dan doe je het toch? Je maakt de naam toch eigen.

5 maanden geleden

Nu ik het weet zou ik het ook niet kiezen.. lastige keuze..