39 Reacties

5 maanden geleden

Allemaal prachtig, ik zou ook niet kunnen kiezen😋 wij hebben al een yara rondlopen, past er ook een beetje bij

5 maanden geleden

Allemaal prachtig, ik zou ook niet kunnen kiezen😋 wij hebben al een yara r ...
Yara is ook heel mooi!

5 maanden geleden

Reactie op bbusrax

Het is een Turkse naam vandaar de Y 😊 wij hebben geen j in het alfabet
Ooh oké, dan zou ik zeker voor Yade gaan, heel mooi!

5 maanden geleden

Yade

5 maanden geleden

Yade

5 maanden geleden

Allemaal mooie namen, valt me op dat de eerste 3 eindigen op een A dus blijkbaar vind je die klank mooi. Maar misschien juist daarom Yade omdat ie anders is. Je kunt jezelf de vraag stellen, Van welke naam zou ik het heel jammer vinden als nu iemand uit onze directe omgeving ( als in naaste familie) die naam zou gebruiken en de naam daardoor afvalt voor ons? Succes!

5 maanden geleden

Yade!🩷

4 maanden geleden

Inmiddels een keuze kunnen maken? Wij weten nog steeds helemaal niks en ik ben 38+1 vandaag… ik heb gewoon geen zin in de bevalling puur omdat ik niet het gevoel wil hebben een kindje zonder naam te hebben 🥺

4 maanden geleden

Reactie op JChristine

Inmiddels een keuze kunnen maken? Wij weten nog steeds helemaal niks en ik ...
Misschien kunnen we jou (ook) helpen? Hebben jullie een richting of zo, of dingen waaraan de naam moet voldoen?

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Misschien kunnen we jou (ook) helpen? Hebben jullie een richting of zo, of ...
We hebben al 3 kinderen met een Z in hun naam (2x begin en 1x eind). Zou leuk zijn als hij er dit keer in zit, liefst ergens in het midden. Mag best een unieke naam zijn en ik vind namen die op -a eindigen heel mooi (zoals hierboven, maar onze dochter samen heet Zea dus lijkt teveel). Mijn vriend opperde Eliza. Dit vind ik wel een mooie naam maar zijn dochter heet Feliz en vond ik er veel op lijken, het heeft een bijbelse betekenis en hij is niet heel uniek. Ik maakte daar Aliza van maar dat vind hij niks. We hadden het besluit om die twee namen naar het zkh mee te nemen en na de geboorte te zien, maar het kwam er eigenlijk op neer dat we allebei onze eigen naam mooi vonden en die ander niet zo zagen zitten 😅 al met al back to square one.. Meteen even mijn hart gelucht, hopelijk heeft een van jullie een leuk idee!

4 maanden geleden

Reactie op JChristine

We hebben al 3 kinderen met een Z in hun naam (2x begin en 1x eind). Zou le ...
Eiza of Eleiza?

4 maanden geleden

Yade 🩷

4 maanden geleden

Reactie op JChristine

Iza, Roza, Liza?

4 maanden geleden

Reactie op JChristine

Izzy Diaz Izobel Rozie Loiz Mozie Zinzi

4 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Iza, Roza, Liza?
Iza en Ize ook al voorgesteld maar vriend vond het niks

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Izzy Diaz Izobel Rozie Loiz Mozie Zinzi
Bovenste twee toevallig ook voorgesteld! Vielen helaas niet in de smaak. Ik doe wel inspiratie op hier :)

4 maanden geleden

Reactie op JChristine

Rayza?

4 maanden geleden

Zia Izara