24 Reacties

10 dagen geleden

Mijn man word 29 de 25e. Ik ben van plan om een heliumballon met die leuke teksten aan haar beentjes te knopen met gefeliciteerd erop. Taartje en een lekkere exclusieve geur.

10 dagen geleden

Ik heb mijn man eens een foto koffiebeker voor op z’n werk gegeven met de allermooiste foto van hem met zn kleine samen. Een dagje uit naar een kleine dierentuin of iets is ook altijd leuk toch?

10 dagen geleden

De eerste vaderdag van mijn man was toen onze oudste 3 maanden was. Op de kinderopvang hadden ze haar in een stokke babyschaal gezet, haar voetje met een kwast geverfd en de afdrukken op twee witte sokken gedaan. Vervolgens een leuk kaartje gemaakt met iets als 'Happy Socs voor papa' ofzo. Het is nu een paar jaar later vooral heel grappig om te zien hoe super klein haar afdrukken waren ten opzichte van zijn grote sokken. Ook leuk zijn bijvoorbeeld fotocadeaus. Bij de Hema heb je bijvoorbeeld koekblikken (en veel andere sites ook een hele voorraad aan voorwerpen) waar je een aantal leukste foto's van hem met jullie kind op kan laten afdrukken. Een leuke herinnering aan zijn eerste verjaardag als papa.

10 dagen geleden

Mijn man is in november jarig, ook de eerste verjaardag als papa. We gaan - als cadeau - een weekend weg en namens onze dochter heb ik deze box gekocht. Het bevat een T-shirt, mok en voorleesboek. Allemaal - vind ik - nuttige dingen 😊.

10 dagen geleden

Ik ben zelf van plan om binnenkort, ook de eerste verjaardag van mijn partner als papa, via etsy een tekening van een foto te bestellen van of de kleine alleen, of ons als gezin (als we een leuke foto hebben gemaakt tegen die tijd). Je hebt veel verschillende, en moet even zoeken. De ene stuurt het op en bij de ander kan je het zelf uitprinten. Maar vind het idee heel leuk! En qua prijs kan het prima voor erbij, want het is niet duur 😊 Zoiets als deze dus: Kijk eens wat ik op Etsy gevonden heb: https://www.etsy.com/nl/listing/1348926035/one-line-drawing-custom-couple-portrait?ref=share_v4_lx

10 dagen geleden

Hier net ook een papa die jarig is geweest en dochtertje van 3 maanden. Names haar heeft hij een voorleesboek gekregen over vogels, zijn grootste hobby. Hij vind het nu al fantastisch haar alles over vogels te vertellen dus dit boek viel helemaal in de smaak. Wellicht heeft je vriend ook een leuke hobby waar een leuk voorleesboek over is?

9 dagen geleden

Ik heb een beetje verf in verschillende kleuren op een aquarel papier gedaan en dat in een plastic zak. Toen heb ik mijn dochter er tijdens tummietime op de verf laten slaan. Na tummietime de zak er vanaf gehaald en laten drogen en deze creatie heb ik als "eerste kunstwerk" aan mijn jarige vader gegeven in een tekeningenlijst van de Hema

9 dagen geleden

Ik heb voor mijn vriend een fotomok laten maken met foto's van ons en de kinderen er op met de tekst Fijne verjaardag. Groot koffie liefhebbers hier dus hij was helemaal blij

9 dagen geleden

Ik heb vorig jaar bij de eerste vaderdag vd oudste. 2 voetbalshirts laten drukken van zijn favo club met achternaam en geboorte jaar. Dus voor papa 'achternaam 88' en de kleine man 'achternaam 23'. Heel onverwacht voor hem en hij vond het fantastisch. Bewust wat groter voor de kleine dus die kan hem nu aan nu hij uitgebreid loopt!

9 dagen geleden

Reactie op Boomklevertje

Hier net ook een papa die jarig is geweest en dochtertje van 3 maanden. Nam ...
Mag ik je vragen welk boek dit is? Vogelen "zit bij ons in de familie" dus lijkt me super leuk om dit cadeau te doen aan bijv mijn vader!

9 dagen geleden

Reactie op EefAndTiny

Mag ik je vragen welk boek dit is? Vogelen "zit bij ons in de familie" dus ...
We hebben er inmiddels al heel wat, maar deze keer 'Waar ben jij geweest?' Gaat over wadvogels die ergens anders de zomer of winter doorbrengen en terug op het wad aan een scholekster vertellen waar ze geweest zijn 😊 Maar als je op de website van de vogelbescherming kijkt staan daar in de webshop ook veel leuke kinderboeken over vogels 😊

9 dagen geleden

Ik weet niet of je ook een duurder kado wil geven ivm zijn 30ste verjaardag? Dan kun je denken aan: - een horloge met een gravering in de achterkant. Of een ander sieraad mocht hij dat dragen. - Verwendag voor papa. Massage bon/uiteten samen (oppas voor de kleine regelen) - fotoshoot met het gezin Andere leuke en meer betaalbare kado’s: -sokken in het groot en klein. (Papa en baby) of dezelfde voor het hele gezin. - een dagje uit of leuke wandeling met een picknick

9 dagen geleden

Reactie op KMG

Ik heb vorig jaar bij de eerste vaderdag vd oudste. 2 voetbalshirts laten d ...
Oh wat leuk! Mijn vriend spaart voetbalshirtjes dus dit is een geweldig idee 😄 die ga ik stelen haha

8 dagen geleden

Ik heb mijn vriend een sleutelhanger gegeven met een foto van hem en de kleine (namens onze dochter) gegeven omdat hij vaak zijn sleutels kwijt is, met een grappig kaartje erbij. Vond hij heel leuk!

8 dagen geleden

Schilderijtje maken, voetjes verven en dan er over heen laten "lopen"

8 dagen geleden

Ik heb mijn man met z’n verjaardag een nachtje weg gegeven in strandhotel Cadzand, onze eerste nacht zonder baby en even echt tijd voor onszelf in een waanzinnig hotel! Zit ook een goed sterrenrestaurant in (Demain, voorheen Pure C), maar geen idee of dat in jullie straatje past. 😃

8 dagen geleden

Reactie op Boomklevertje

Hier net ook een papa die jarig is geweest en dochtertje van 3 maanden. Nam ...
Mag ik jou vragen welk boek dit is? Mijn vader is groot vogelaar en ook binnenkort jarig, dit klinkt super haha!

8 dagen geleden

Reactie op Boomklevertje

We hebben er inmiddels al heel wat, maar deze keer 'Waar ben jij geweest?' ...
Kijk @katieperrie hahaha, al die vogelende vaders ✨🐦 dank nog @boomklevertje!

7 dagen geleden

Reactie op EefAndTiny

Kijk @katieperrie hahaha, al die vogelende vaders ✨🐦 dank nog @boomklevert ...
Oooh even gemist haha dankje!!

7 dagen geleden

Ik heb mijn man afgelopen jaar voor zijn verjaardag een bordje met onze familienaam voor bij de voordeur gegeven.