Hii! Mijn man is bijna jarig en wordt 30. Dit is ook zijn eerste verjaardag als papa. Ik wil dus, namens de kleine (van 3 maanden) een speciaal cadeau geven. Alleen ben ik niet zo creatief en ben ik nogal inspiratieloos. Iemand leuke ideeën? Hij vindt ook heel veel dingen onzin of niet nodig…
Dit vorige maand aan papa gegeven. De afdruk van papa's schoen en met vingerverf de voetafdruk van onze kleine jongen erin. Papa was er super blij mee.
Ik zag van de week ook gepersonaliseerde voorleesboeken voorbij komen waar je de naam van papa en jullie kindje in het verhaal kan gebruiken en zelf een kort stukje tekst voorin kan laten zetten. Dat staat nu op het lijstje voor de volgende verjaardag
Mijn man wilde graag AirPods dus ik heb toen de case laten bedrukken met ‘liefste vader’ dus misschien iets wat hij graag wil en nuttig vind wat je kan laten bedrukken/inscriptie in kan doen?
Ik heb onderandere dit gegeven alles voor dit heb ik gehaald bij de action.. vervolgens ook een teken boek met op de eerste pagina haar handjes. Daar wil ik haar elk jaar met zijn verjaardag iets in laten tekenen met een hand afdruk van haar..