Heeft iemand slaaptips voor deze wanhopige moeder. Mijn zoontje inmiddels 9 weken oud komt heel moeilijk in slaap. Overdag wil die eigenlijk alleen maar op mij liggen (kinderwagen en auto doet die echt hazeslaapjes met moeite) waardoor ik echt niets gedaan krijg. Draagzak wil wel eens helpen, maar doet gewoon pijn aan mijn rug. De seconde dat ik hem wegleg begint hij te huilen. Zo ook in de avond. Ik ben zo’n uur tot 1,5uur bezig om hem in slaap te krijgen, als ik hem eerder wegleg dan gaan zijn ogen gelijk open. Ik moet hem ook echt op me wiegen, inbakeren en een speentje geven. Alsnog krijgt die het dan voor elkaar om constant met z’n benen te schoppen. In de ochtend rond een uur of 5/6 heeft die volgens mij last van krampjes en begint die in z’n bedje heel onrustiger te worden, trappen met zijn benen en scheten te laten , uiteindelijk gaat die huilen en slaapt die alleen verder als ik hem op mij leg. Ik voel mij onderhand een wandelende boxspring. Heeft iemand tips, ik weet het echt even niet meer….