27 Reacties

één maand geleden

Hier hetzelfde… zo herkenbaar. Onze kleine is ook 12 weken. Overdag heel veel in de draagzak en buiten wandelen. Ook in de kinderwagen gaat dat goed en slaapt hij. Verder met de draagzak rondjes in huis! Ook tijdens het koken enz Vervelend hè… en dat ontroostbare gaat je echt aan het hart! Hopelijk snel beter en kun je weer wat meer genieten. Het is soms zo zoeken…

één maand geleden

Reactie op Mom321

Erg herkenbaar en doodvermoeiend! Wij hebben onze dochter van 8 weken tot 1 ...
Goede tip de Omneo voeding dus als ik het zo lees? Hopelijk het proberen waard ook voor ons!

één maand geleden

Dit klinkt echt als mijn oudste dochtertje. Die sliep overdag ook niet, maar was wel een huilbaby. Het klinkt echt als oververmoeidheid en reflux, maar veel kindjes hebben last van reflux. Ik heb mijn oudste tot 7 maanden overdag ieder dutje in de draagzak gedaan, is ook fijner slapen ivm reflux. Ook hielden wij ons aan de wakkertijden en dit heeft geholpen. De tweede draag ik nu ook in de draagzak, einde van de avond is ze vaak wat langer wakker, net iets te lang en dan is het ook gelijk ontroostbaar huilen, gewoon krijsen eigenlijk. Niks is dan goed. Als je je meer aan de wakkertijden houdt, zul je ook zien dat hij makkelijker in slaap zal vallen. Ook zou ik een keer naar een osteopaat gaan voor de zekerheid. Heel veel succes en hopelijk gaat het snel beter🤞

één maand geleden

Heb je inbakeren met speen al geprobeerd om hem te laten slapen overdag?

één maand geleden

Ben je al eens naar een ostiopaat geweest? Die kijken toch op een andere manier dan dokters naar het kind. Bij ons heel erg goed geholpen!

één maand geleden

Klinkt echt als mijn 1e dochter.. heeft 2 jaar dag in en uit aan 1 stuk door gehuild, slapen deed ze amper en als ze al sliep was het bij mij op de arm dag of nacht. Een huilbaby werd gezegd. Niemand heeft ooit een oorzaak kunnen vinden. Ze is 1 week opgenomen geweest in t ziekenhuis om op alles te testen en onderzoeken maar niks kunnen vinden Uiteindelijk is het wel beter geworden, is nu 4 jaar en slaapt de meeste nachten nu door, vast ritme is heel belangrijk voor haar. Soms wilt ze nog wel eens een dag niet willen slapen, dan komt ze bij ons liggen en is het weer goed.. Ik snap je gevoel helemaal, heb je al geprobeerd om samen te slapen? Lekker bij je houden in de nacht. Is zeker geen ideale oplossing maar ieder uurtje slaap kun jij goed gebruiken anders ga je er echt aan onderdoor.

één maand geleden

Reactie op pijlsje

Heb je inbakeren met speen al geprobeerd om hem te laten slapen overdag?
Ja helaas is inbakeren niet de oplossing en we hebben veel spenen geprobeerd maar neemt geen enkele aan