15 Reacties

4 dagen geleden

Ja doen wij ook. Eerst de slaapzak en dan voed ik hem beneden omdat we nog een peuter hebben van 2,5. Als hij bijna in slaap valt loop ik met hem naar boven en mag hij daar nog drinken.

4 dagen geleden

Ik zou nooit na de voeding pas de slaapzak aandoen, dat vind ik ook een hele rare volgorde. Dan worden ze eerst helemaal lekker rustig en slaperig en moet je ze daarna ineens nog omkleden. Dat zou ik zelf ook niet fijn vinden als ik al half slaap 🤭 ja tenzij je een baby hebt die gewon lekker suf blijft maar die van mij gaat meestal spartelen en tegenstribbelen als ik hem de slaapzak aandoe dus het zou hem weer klaar wakker maken 😂

4 dagen geleden

Je omgeving moet je niks van aantrekken, doe wat goed voelt voor jou/jullie! Hier ook altijd eerst slaapzak aan hoor en dan voeden (flesje). Zou niet weten waarom ik het andersom moet doen en ook nog nooit gehoord van iemand ;)

4 dagen geleden

Reactie op Tiflihabibi

Ik zou nooit na de voeding pas de slaapzak aandoen, dat vind ik ook een hel ...
Ja precies hahahaha inderdaad. Ik vind dat ook een gekke volgorde

4 dagen geleden

Reactie op katieperrie

Je omgeving moet je niks van aantrekken, doe wat goed voelt voor jou/jullie ...
Nee, idd maar ze hebben vooral iets tegen het "in slaap voeden" 🙈

4 dagen geleden

Ik doe vaak wel slaapzak aan ná de voeding, maar dat komt vooral omdat hij vaak nog poept. Dit gaat dan overigens om de voeding voordat hij naar bed gaat (als in, de nacht in). Overdag gaat ie meestal slapen na het spelen. En in de nacht voed ik hem wel gewoon met slaapzak aan natuurlijk

4 dagen geleden

Volgens mij is dat omdat het lastig af te leren is, mocht je stoppen met bv. Maar vriendin van mij geeft nu gewoon een fles en haar kindje valt daarmee in slaap dus was daar zo opgelost 😊 Lekker doen wat goed voelt! Geeft alleen maar geborgenheid voor je kindje

4 dagen geleden

Reactie op illieEcky

Nee, idd maar ze hebben vooral iets tegen het "in slaap voeden" 🙈
Gewoon lekker blijven doen. Hier werkt dat alleen s avonds laat helaas, maar mocht hij bij elk dutje aan de borst in slaap vallen, helemaal prima! Daar is het voor bedoeld, en ze leren vanzelf wel zonder de borst in slaap te vallen, ik zou me er voor nu niet druk over maken. Lekker van genieten ❤️

4 dagen geleden

Waarom doe je niet gewoon wat goed voelt ipv wat anderen willen of wat je leest? Jij kent je kindje toch het beste

4 dagen geleden

Reactie op kinderwens1995

Waarom doe je niet gewoon wat goed voelt ipv wat anderen willen of wat je l ...
Ik doe het sws op mijn manier. Want dat voelt het beste ja, dus ik voed haar altijd lekker in slaap ❤️

4 dagen geleden

Ik doe ook eerst slaapzak en dan voeden. Ik probeer wel wakker in bed te leggen, dus zodra ze niet meer actief drinkt koppel ik los. Ze valt dan evengoed vrij snel in slaap en is het niet helemaal geassocieerd aan de borst.

3 dagen geleden

Lekker doen wat goed voelt. Overdag speelt onze kleine na het voeden en een enkele x valt hij tijdens het voeden in slaap. Dan leg ik hem zonder slaapzakje in bed. 'S avonds krijgt hij eerst zijn slaapzak aan en valt dan tijdens het voeden in slaap (9 van de 10 x).

3 dagen geleden

Ik voed mijn dochter(s) ook in slaap, aan de borst. Overdag geen slaapzak maar als ze de nacht in gaat krijgt ze die wel aan. Maar dan uiteraard eerst slaapzak dan voeden anders is ze weer klaarwakker😅. Mijn dochter is ondanks dat we iedere dag hebben geoefend wederom een fles weigeraar (haar zus nu 2,5 was dit ook). Dus ik ben wel nodig om altijd in haar buurt te zijn. Drinkt jou dochter de fles?

3 dagen geleden

Reactie op jenn1991

Ik voed mijn dochter(s) ook in slaap, aan de borst. Overdag geen slaapzak m ...
Ohjee dat is lastig 🙈 Ik heb hier alleen in de kraamweek 2 dagen met fles bij moeten voeden. Toen ging dat nog. Toen gaf ik ook borstvoeding met tepelhoedje. Nu niet meer.. en sindsdien nooit meer met fles gevoed, dus ik verwacht eigenlijk dat dat ook lastig gaat worden 🙈

3 dagen geleden

Reactie op jenn1991

Ik voed mijn dochter(s) ook in slaap, aan de borst. Overdag geen slaapzak m ...
Dan moeten we idd zelf altijd in de buurt zijn ja