6 Reacties
8 dagen geleden
Wauw! Dit komt als geroepen en ik lees graag mee! Sinds vorige week was mijn dochtertje van 3 maanden ook niet stil te krijgen, ben zelfs gebeld door mijn man of ik wat tips had.. (mn schoonouders waren er ook bij) ben toen maar naar huis gegaan en toen was ze ineens bij mij stil. Dacht eerst aan een sprongetje of te veel prikkels ofz gehad maar vanavond had ze het precies het zelfde bij mijn moeder. Veel huilen tot schreeuwen toe. Eenmaal thuis en ik had haar vast helemaal lachen. Eerst dachten we buikkrampjes maar bij mij gaf ze daar geen teken van. Toen heb ik haar aan me moeder gegeven tot 2x toe "om te testen". En jahoor, binnen 1 min moest ze huilen en toen ze bij mij was was ze gelijk stil.
Gelukkig is ze bij me man wel beter te pas. 🥰
8 dagen geleden
Mijn oudste zoon had dit ook (is nu 4). Hij kon met 3 maanden niet naar de opvang, hij bleef de heeeele dag huilen (niet alleen bij het wegbrengen). Bij mijn man heeft hij het maar een paar dagen gehad maar bij de opvang duurde het zo'n 3 weken. Ik ging dan met hem wennen en bleef er eerst bij. Uiteindelijk ging het steeds een beetje beter. Gelukkig kon ik toen vaak met hem zijn (ook onder werktijd) i.v.m. lockdown en corona wat er toen was.
Mijn jongste (3 maanden oud) is veel makkelijker bij andere mensen. Heb niks anders gedaan dan bij de oudste dus denk niet dat je er veel aan kan doen maar dat het in het karaktertje van je kindje zit... Het gaat echt over maar is echt pittig als je er middenin zit!
Bij wie is je kindje als je weer gaat werken? Als dit opa's of oma's zijn zou ik alvast gaan starten met wennen.
8 dagen geleden
Mijn oudste zoon had dit ook (is nu 4). Hij kon met 3 maanden niet naar de ...
Fijn dat jullie het toen zo op konden lossen! Ik ken dit helemaal niet van haar en overdag kan mijn man en haar opa's en oma's haar prima troosten. De avonden werkt mijn man en ben ik tot nu toe dus altijd alleen geweest en was ik degene die haar dan troosten. Ergens denk ik dat ze het daarom alleen savonds doet maar vind het zo sneu voor haar maar ook voor mij man want hij doet zo zijn best haar stil te krijgen.
Komende woensdag gaat ze voor het eerst wennen bij de opvang. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.. Ze gaat straks 1 dag naar de opvang en een avond naar opa's en oma's. Verder ben ik of mijn man thuis.
8 dagen geleden
Reactie op Aniek2307
Fijn dat jullie het toen zo op konden lossen! Ik ken dit helemaal niet van ...
Oohh nou hopen dat ze overdag een toptijd gaat hebben op de opvang!😀Mijn zoontje had het de hele dag door🤪🥲 In de avonden wel het meest.
Voor de avonden bij opa en oma misschien ook alvast wennen vanaf nu? Voor opa en oma ook fijner als ze de baby kunnen troosten straks.
Komt goed hoor, uiteindelijk gaat het helemaal vertrouwd zijn