13 Reacties

één maand geleden

Ik heb er geen verstand van maar hier zou ik echt even mee naar een dokter gaan! Succes 😘

één maand geleden

Hoi hoi, Heb je deze foto ook aan de huisarts laten zien? Ik herken deze kleur niet, durf ook niet te zeggen of dit een normale ontlasting is. Wellicht toch de foto even doorsturen naar de huisarts? Ik kan dat zelf heel eenvoudig via de app doen.

één maand geleden

Reactie op MamavanD&M

Hoi hoi, Heb je deze foto ook aan de huisarts laten zien? Ik herken deze ...
Nog niet omdat deze letterlijk vers van de pers is.. ik wacht nog even een volgende luier af denk ik..?

één maand geleden

Het is nu nog voor 5 uur. Je kunt nu nog bij een huisarts terecht voor vragen..

één maand geleden

Heb je misschien iets van spinazie gegeten? Daar kan de ontlasting ook van verkleuren als je borstvoeding geeft!

één maand geleden

Groene poep kan ook door supplementen en of vitamines komen. Maar deze kleur , dat rode vind ik wel gek.. lijkt op bloed? Ik zou zelf gelijk ff overleggen, nu zijn ze nog open.

één maand geleden

Reactie op Pindakaas0904

Nog niet omdat deze letterlijk vers van de pers is.. ik wacht nog even een ...
Ik zou niet afwachten hoor, dit komt nu uit je kindje vandaan.

één maand geleden

Reactie op eeeeeeeeva1993

Heb je misschien iets van spinazie gegeten? Daar kan de ontlasting ook van ...
Nee, avocado wel maar dat heb ik wel vaker gegeten de laatste dagen en weken. Zaterdag wel patat gehad sinds tijden.. dat is vetter dan normaal maar tja, hoe en waaraan herleid je het he?

één maand geleden

Reactie op Pindakaas0904

Nee, avocado wel maar dat heb ik wel vaker gegeten de laatste dagen en weke ...
Dan zou ik inderdaad toch ook even bellen, al kunnen ze je aan de telefoon gerust stellen dan weet je het maar!:)

één maand geleden

Hiermee zou ik even langs de huisarts gaan, echt bijzonder..

één maand geleden

Dank voor al jullie reacties. Huisarts belt morgen terug... Maar zojuist een nieuwe luier in ontvangst mogen nemen en die zag er zo uit. Voor mijn gevoel alweer een stuk beter de goede kant op...

één maand geleden

Mijn lactatiekundige vertelde 4 jaar geleden dat dit kan betekenen dat de baby teveel voormelk binnen heeft gekregen. Hier ook deze luiers gehad. Bij ons bleek het koemelkallergie. Maar het kan volgens mij ook een teken zijn van een infectie. Ik zou even afwachten of meerdere luiers zo zijn en dan actie ondernsmen

één maand geleden

Mijn dochtertje heeft laatst 3 weken lang dit soort luiers (lees: groene poep) gehad. Volgens CB én huisarts geen reden tot zorg. Heeft met ontwikkeling van de darmpjes te maken :-)