28 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Guusje77

Ah oke....hoopte dat t ergste nu geweest was. Maar als ik t zo lees kan er ...
Maar het kan natuurlijk ook goed gaan 😇 Goed spoelen (ik deed met kamille thee), goed aan de lucht laten drogen en niet op te zachte oppervlaktes zitten of in gekke houdingen. Ondanks dat de hechting bij mij op 2 punten is gaan wijken, ziet het er nu al echt wel ‘mooi’ uit. Beetje gek om het mooi te noemen maar het valt me echt alles mee!

2 maanden geleden

Vandaag naar de gynaecoloog geweest. Het blijkt dus wild vlees te zijn in combinatie met een ontsteking. Het is dan ook meteen aangestipt. Volgend week weer langs de gynaecoloog en eventueel aanstippen. De huisarts wilde mij nog 2 weken met de ontsteking en pijn laten lopen. Maar het deed zo ontzettend pijn en belemmerde mij. Hierdoor zelf contact opgenomen met de gynaecoloog en kon meteen terecht. Altijd gespoeld en laten luchten. Maar helaas een reactie op de hechting van mijn lichaam. De knip is wel goed geheeld verder. Nu hopen op een goed herstel🤞

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Ik deed die druppels ook in het water waar ik mee spoelde bij elke wc beurt ...
Bedankt voor je tips! Ik ben uiteindelijk op nacontrole bij de gynaecoloog geweest. Mijn knip bleek allemaal wild vlees te hebben (soort extra litteken vorming). Dat heeft de gynaecoloog toen weggestipt met zilvernitraat daarmee wordt het overtollige vlees weggeschroeid. Het prikt enorm maar mijn knip is nu zoveel beter aan het genezen!!! Het overtollige vlees is weg en blijft niet meer plakken. Nu gebruik ik verder Aryana druppels. En draag ik menstruatie ondergoed van Libresse. Wat alleen nog wel vervelend was, is dat het zilvernitraat naar een aambei (waar ik eerst geen last van had) is gaan druppelen. Dus nu weinig last van mn knip alleen nu last van een uitwendige aambei 🙈. O my god, ik wist niet dat een aambei zo pijnlijk was. Inmiddels daar ook zalfjes voor gelukkig. Hopelijk is de situatie 'daar beneden' gauw weer de oude.

2 maanden geleden

Reactie op JTCP

Bedankt voor je tips! Ik ben uiteindelijk op nacontrole bij de gynaecoloo ...
Oh jeetje wat vervelend! Maar fijn dat alles nu aan her genezen is op de aambei na 🙈 Fijn he die accesoires na de bevalling 🤣 hopelijk is die ook snel minder pijnlijk!

2 maanden geleden

Reactie op Shai.G

Vandaag naar de gynaecoloog geweest. Het blijkt dus wild vlees te zijn in c ...
Even een update. Eindelijk helemaal genezen! Wat voelt dat weer fijn. Het voelde echt alsof het niet zou gebeuren inmiddels al bijna 8 weken verder na de geboorte. 2x aangestipt bij de gynaecoloog. Aankomende vrijdag een laatste controle bij de gynaecoloog. Een tip voor iedereen, als je last hebt niet wachten ook al wordt er aangegeven dat je moet wachten. Alleen jij kent je lichaam en jij weet hoe jij je voelt.

2 maanden geleden

Reactie op Shai.G

Even een update. Eindelijk helemaal genezen! Wat voelt dat weer fijn. Het v ...
Wat super fijn voor je! Het geneest bij mij ook redelijk, nu 6 weken geleden maar nog altijd pijn en het gaat ook wel gemakkelijk weer open. Dat is wel echt irritant… Ik heb donderdag controle bij de VK, ben benieuwd wat zij er van zegt!

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Wat super fijn voor je! Het geneest bij mij ook redelijk, nu 6 weken geled ...
Klinkt een beetje tegenstrijdig omdat ik zeg dat het redelijk geneest maar in vergelijk hoe het was, gaat het echt al een stuk beter maar wel elke dag last nog.