26 Reacties

5 maanden geleden

Hier ook menstruatie krampen zo af en toe… maar ben donderdag 36 weken dus ze moet wel even nog blijven zitten😀

5 maanden geleden

Spannend aftellen nu alle 😁😉

5 maanden geleden

Spannnennd! Hier nu 36 weken en ook steeds flinke menstruatie krampen+ harde buiken

5 maanden geleden

Spannend! Wie weet zet het toch nog door de komende dagen!

5 maanden geleden

Hier ook periodes met menstruatie krampen, het komt maar gaat ook weer tot nu toe. Blijft spannend maar zolang het niet doorzet niks aan de hand 🤷🏻‍♀️

5 maanden geleden

Spannend!!!

5 maanden geleden

Reactie op cm001

Hier ook periodes met menstruatie krampen, het komt maar gaat ook weer tot ...
Klopt! Je weet het gewoon niet. Bij m’n dochter verloor ik de slijmprop een week van te voren en toen bevallen. Wel te vroeg, met 33+6. Dus ik heb er wel ervaring mee dat als ik de menstruatie krampen krijg dat het wel eens eraan zit te komen🤞. Maar het kan ook nog zomaar wat weekjes duren 🤣

5 maanden geleden

Blijft altijd een raar stuk dit. Laatst zag ik een plaatje dat je over 4 weken kan bevallen of over een half uur en ik dacht dat geeft wel goed weer waarom ik altijd onrustig wordt die laatste weken. Succes !!

5 maanden geleden

Oeeeh spannend! Ja nu is t afwachten! Maar je lichaam is al wel bezig klaar te maken voor de bevalling 🩷 Nog eventjes geduld(ben 1 dag verder dan jij) en dan mogen we onze kleintjes in de armen sluiten! Mag dinsdag weer voor een controle naar de vk en dan gaan ze kijken of ik al meer dan 2 cm heb (t rommelt vanaf donderdag met menstruatie krampen en onregelmatige en regelmatige harde buiken) ze is al ingedaald volledig dus t zijn geen indalingsweeen meer haha Kan niet wachten 🩷

5 maanden geleden

Spannend zeg! Ik ben bijna 37 wk en voel helemaal niks. En ben er best klaar mee 😂

5 maanden geleden

Voor de dames die alleen menstruatie krampen hebben, overleg wel even met je vk… Ik gaf dat laatst bij m’n vk aan en zij dacht helemaal niet aan rommelen maar aan blaasontsteking. En dit bleek te kloppen 😬 verder had ik geen blaasontsteking klachten!

5 maanden geleden

Ik ben vandaag ook mn slijmprop verloren…35 weken. Ik heb geen krampen of iets, de kleine is wel héél actief! Maar daar hoef ik de vk toch niet voor te bellen?

5 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Ik ben vandaag ook mn slijmprop verloren…35 weken. Ik heb geen krampen of i ...
Hier is ze ook echt heel erg druk, echt bizar!

5 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Ik ben vandaag ook mn slijmprop verloren…35 weken. Ik heb geen krampen of i ...
Nee je hoeft hier idd niet de verloskundige voor te bellen 🙂

5 maanden geleden

Hier 37 weken (tweede kindje), maar het rommelt al 1,5 week: harde buiken, Menstruatiekrampen en voorweeen.. Zijn geen indalingsweeen meer, en ook geen blaasontsteking. M’n dochter kwam pas met 41+1, ik denk eerlijk gezegd dat het dus nog even duurt ondanks het gerommel🙈

5 maanden geleden

Dacht ik ook dat het zou komen. Vrijdag weeen dus aan de ctg en inderdaad weeën gehad van 1 tot 9. Opname ziekenhuis ivm mogelijk prematuur omdat ik 36+3 was. Ontsluiting om 1 uur was 1,5 cm ontsluiting en half verweekte baarmoedermond. Om 9 was de ontsluiting 3 cm en verweekte baarmoedermond. Vervolgens kwam alles stil te liggen en ben ik snachts naar huis gegaan want kon er niet slapen en had het idee wat doe ik hier voor niks. Nu sindsdien krampen, steken en serieus het gevoel alsof het al ver open staat, nu dus al bijna 2 dagen verder, maar geen echte weeen meer gehad. Mega frustrerend.. denk niet dat de krampen voor meer ontsluiting zorgen.

5 maanden geleden

Reactie op Eefje_92

Hier 37 weken (tweede kindje), maar het rommelt al 1,5 week: harde buiken, ...
Ja ik ga ook maar niet teveel hopen! 🤣 bij mij ligt het nu ook stil qua krampjes.

5 maanden geleden

Ooooh ik hoop ook elke keer dat het doorzet maar helaas... De hele dag harde buiken bij letterlijk elke beweging maar verder geen krampen. Alleen een actieve baby en pijn op mijn blaas van de druk overal. We zetten nog maar even door...

5 maanden geleden

Reactie op savagex1998

Dacht ik ook dat het zou komen. Vrijdag weeen dus aan de ctg en inderdaad w ...
Jeetje wat frustrerend! Hopelijk zet het snel door!

5 maanden geleden

Hoe is de nacht gegaan voor je?😊