26 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Hoe is de nacht gegaan voor je?馃槉
De nacht is goed gegaan. Helaas niks doorgezet dus! 馃槤 nu wel weer wat krampjes en veel afscheiding. Maar ik ga er maar niet teveel op letten, wie weet passeer ik wel de 40 weken 馃ぃ

5 maanden geleden

Wat kun je jezelf ook gek maken. Normaal word ik er nooit blij van, maar ik zit nu helemaal excited op de bank na een diarree aanval wat 'misschien wel het begin betekent' 馃槀. We wachten het maar rustig af met een serietje op en een kop frambozenbladthee.

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Wat kun je jezelf ook gek maken. Normaal word ik er nooit blij van, maar ik ...
Hahahaha heel herkenbaar! 馃ぃ馃ぃ maar helaas heeft het bij mij ook nog tot niks geleid. 馃檮馃ぃ vanmorgen had ik ook weer bloed bij afscheiding en menstruatie krampen, maar tot nu toe echt verder helemaal niks!

5 maanden geleden

Reactie op Littleowlx

Hahahaha heel herkenbaar! 馃ぃ馃ぃ maar helaas heeft het bij mij ook nog tot ni ...
Spannend allemaal h茅. Ik vind het ook zo irritant dat de baby er morgen al zou kunnen zijn, maar het ook zomaar nog 4 weken kan duren.

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Spannend allemaal h茅. Ik vind het ook zo irritant dat de baby er morgen al ...
Klopt, en ik ben erg van de controle en alles graag willen weten van te voren dus vindt het ergens ook erg spannend! Kan er niet zo goed tegen 馃ぃ maar goed, de natuur doet z鈥檔 werk wel, alleen wanneer. 馃珷

5 maanden geleden

Reactie op Littleowlx

Klopt, en ik ben erg van de controle en alles graag willen weten van te vor ...
Heel herkenbaar. Hier kwam de eerste ook pas met 40+5 en ik had mezelf zo voorgenomen mezelf niet al heel vroeg gek te maken 馃槀