93 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op kinderwens1995

Oh dat tv onderdeel gaat weer door 🤣 ach je kunt je maar wat drukmaken om ...
Het gaat niet om bemoeien met iemand anders zijn opvoeding. Lekker zelf weten verder:) TS vraagt tips. Ik en anderen denken dat TV het erger maakt. Dus tip doe het niet want het maakt het erger (al lijkt dat even niet zo). Het brein kan die snelle prikkels niet verwerken en daarom zijn ze stil, maar als je het stop zet worden ze overstuur. Maar lekker doen, succes ermee 😃

7 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Hier ruim 12 weken, maar ze is bijna 2 weken later geboren...dus zou net in ...
Hier ook een heel gevecht overdag, alleen de nachtvoeding verloopt rustig. Na een paar minuten drinken begint hij te slaan en aan mijn haar te trekken of trekt heel hard aan mijn tepel, auw! Ik merk ook dat hij liever uit de fles drinkt zodat hij meer om zich heen kan kijken. Of hij stopt na een paar slokken en begint te lachen 😅 Ik heb nu al een paar dagen last van stuwing omdat hij minder drinkt dan normaal. Ik ben blij als deze sprong voorbij is 🥴

7 dagen geleden

Reactie op Linda93

Hier ook een heel gevecht overdag, alleen de nachtvoeding verloopt rustig. ...
Bij mij wil ze vaak echt totaaaal niet aanhappen, echt helemaal overstuur. Vanmorgen uiteindelijk lopend een soort van gelukt, heel onrustig maar iig wel wat gedronken (zat al 4 uur na de 1e voeding). Idd ik heb dus ook stuwing. Kolf af en toe maar wat druk eraf.... En ben ook bang dat mijn productie anders eraan gaat, als dit dagen lang duurt.

7 dagen geleden

Reactie op Linda93

Oh heeeel herkenbaar dit, ben wel blij dit te lezen want ik dacht eerst dat ik iets verkeerd deed met bv geven.. lijkt alsof die boos word op m’n borsten 😂 idd de nachtvoeding gaat wel rustig. Ik vraag me alleen wel af of die genoeg drinkt overdag 🤷🏻‍♀️

7 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Hier ruim 12 weken, maar ze is bijna 2 weken later geboren...dus zou net in ...
Mijn zoontje is zaterdag 12 weken, 1 week na uitgerekende datum geboren én loopt steeds 2 weken voor qua sprongen.. ook duidelijk sinds 2 dagen aan sprong 4 begonnen 🥲.. idd heel herkenbaar, wat een strijd aan de borst zeg, ookal lijkt hij wel honger te hebben.. hopelijk gaat de productie niet achteruit

7 dagen geleden

Reactie op Linda93

Ohh idd ja hier ook flink aan de tepel bijten/trekken 🥲.. óf inderdaad na een paar minuten gaan zitten lachen en brabbelen 😅 heel aandoenlijk dat laatste, maar zou toch liever hebben dat hij wat meer drinkt haha

7 dagen geleden

Reactie op Inge Gomez - Kooi

Mijn zoontje is zaterdag 12 weken, 1 week na uitgerekende datum geboren én ...
Ik vind dat het vervelendste aan de sprongen! Als ze zo slecht en onrustig drinkt. De drinkmomenten zijn dan echt zo niet fijn... En dan pijnlijke borsten (want vol), weer moeten kolven...(of niet, maar dan bang voor boestontstekingen want daar ben ik gevoelig voor) Maar, oké ik wil niet jinxen maar laatste 2 voedingen waren heel rustig en fijn 🫶🏼

7 dagen geleden

Zijn jullie oke🙃🙃? De titel van dit topic beschrijft mijn leven momenteel🥲😭

7 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Ik vind dat het vervelendste aan de sprongen! Als ze zo slecht en onrustig ...
Ik heb nu gek genoeg nog niet zo’n last van de volle borsten… terwijl ik dat de afgelopen weken/maanden toch ook altijd snel had (stuwing, pijn, lekken etc).. gek, alsof mn productie al meteen wat minder is of zo.. maar inderdaad, dat is mega vervelend. Hoewel ik moet zeggen dat ik de huilmomenten en het slechte slapen (met name overdag) ook wel erg lastig vind! Gelukkig tussen dat alles door ook nog genoeg rustige en vrolijke momenten Wat fijn dat de laatste 2 voedingen goed gingen!! Hopelijk zet het zo door 🙏🏻

7 dagen geleden

Reactie op Inge Gomez - Kooi

Ik heb nu gek genoeg nog niet zo’n last van de volle borsten… terwijl ik da ...
Ja hier slaapt ze heel goed, daar merk ik nooit wat van met de sprongen 🙏 Savonds vaak wel een huiluurtje, maar eigenlijk is de grootste issue hier dus het drinken. Sterkte jij! 😅

7 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Ja hier slaapt ze heel goed, daar merk ik nooit wat van met de sprongen 🙏 ...
Ik heb hetzelfde met het drinken van m’n baby, maar meer omdat mijn TSR niet meer zo snel is de laatste tijd en hij dat geduld niet heeft. Dan hapt hij aan en dan trekt hij zijn hoofd naar achteren met mijn tepel vacuüm in z’n mond. En Indd lachen. Echt hilarisch en irritant tegelijkertijd. 🤣

7 dagen geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik heb hetzelfde met het drinken van m’n baby, maar meer omdat mijn TSR nie ...
Hahhaa ohhh 🤣 Fijn he zo trekken met je tepel nig vacuüm en dan losknallen 😅 ik sta soms verbaasd wat mijn tepels tegenwoordig allemaal kunnen hebben en dat ze er nog aan zitten 😜

7 dagen geleden

Hmmm ik kan misschien wel mee praten aangezien mijn dochtertje erg onrustig drinkt sinds 2 dagen en vanacht hadden we echt een drama nacht. Continue die speen erin moeten doen, dan weer huilen, dan niet meer willen slapen zelfs niet tussen ons in.

7 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Hahhaa ohhh 🤣 Fijn he zo trekken met je tepel nig vacuüm en dan losknallen ...
Haha, ze zijn behoorlijk hufterproof inmiddels 😂

7 dagen geleden

Reactie op Mom|Dad

Hmmm ik kan misschien wel mee praten aangezien mijn dochtertje erg onrustig ...
Wat ontzettend vervelend! Onze kleine is tussen 3.00 en 7.00 ook super onrustig. Zelfs als hij bij mij ligt... pff, voor mijn gevoel geef ik wel 100x een speen.

7 dagen geleden

Reactie op Gwen3006

Oh heeeel herkenbaar dit, ben wel blij dit te lezen want ik dacht eerst dat ...
Dat laatste idd. Hier overdag, als we een flesje geven vanaf de 2e voeding met moeite 80ml en dan een van 120ml en gisteren in de avond maar 3 minuten aan de borst en toen viel hij in slaap. En wanneer alleen aan de borst amper 5 minuten per borst, per voeding. En ook niet meer willen aanhappen, alleen maar wegdraaien of lachen en brabbelen tegen de borst 🤣 Maar goed. Weegschaal geeft nog steeds groei aan in gewicht, dus er maar op vertrouwen dat hij wel aangeeft wanneer hij honger heeft? 🤷🏻‍♀️

7 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Hahhaa ohhh 🤣 Fijn he zo trekken met je tepel nig vacuüm en dan losknallen ...
Hahahaha maar echt he! Dikke laag eelt erop 🤪

7 dagen geleden

Reactie op Linda93

Wat ontzettend vervelend! Onze kleine is tussen 3.00 en 7.00 ook super onru ...
Hier PRECIES hetzelfde 🙈

7 dagen geleden

Reactie op Linda93

Wat ontzettend vervelend! Onze kleine is tussen 3.00 en 7.00 ook super onru ...
Probeer eens als test om op eigen kamer te leggen. Waarschijnlijk lost hij het gewoon zelf op. Nu creëer je een afhankelijkheid. Just saying, doe er vooral mee wat je wil hoor;)

7 dagen geleden

Reactie op Birdsbees

Probeer eens als test om op eigen kamer te leggen. Waarschijnlijk lost hij ...
Bedankt voor tip! We zijn nog druk bezig met zijn kamer ivm een verbouwing, maar gelukkig ging het afgelopen nacht ineens super goed 🤞🏻