93 Reacties
7 dagen geleden
Reactie op AnoniemLwd
Een baby van nog geen vier maanden voor de tv zetten?😳 sorry ik snap dat h ...
Bah wat een gemene opmerking!
Even een kwartiertje geen pedagogisch verantwoorde vermaak sessie mag ook wel een keer! Ze heeft nog 23 andere uren om dat weer recht te trekken.
@kinderwens1995 doe vooral wat goed voor jou voelt! Mijn baby kijkt elke ochtend even Teletubbies zodat ik ook rustig mijn dag kan beginnen. Niks mis mee! ❤️
6 dagen geleden
Hier ook sprong 4, zo sneu! Maar vind het ook sneu voor m'n dochter van 2 die daardoor veel minder aandacht krijgt en veel alleen beneden zit omdat het lang duurt voordat ons zoontje slaapt (en hij slaapt alleen boven goed, beneden te veel te kijken/herrie). Voel me ook enorm schuldig tegenover haar! Ze doet 't overigens heel knap.. Hoe doen jullie dit?
6 dagen geleden
Reactie op Ren0701
Hier ook sprong 4, zo sneu! Maar vind het ook sneu voor m'n dochter van 2 d ...
In de draagzak
6 dagen geleden
Reactie op Ren0701
Hier ook sprong 4, zo sneu! Maar vind het ook sneu voor m'n dochter van 2 d ...
Ik herken dit. Mn zoontje van 4 zit of speelt ook vaak alleen omdat ik bezig ben met de tweeling.
En hij vangt het super goed op. Mr toch geeft het een enorm schuldgevoel.
We worden allemaal erg geleefd van de slaapjes naar de flesje. 😮💨😵💫
6 dagen geleden
Reactie op roosss12
Ik denk dat ik er ook in zit. Stiller, ander slaappatroon, meer huilen. All ...
Is het niet sprong 3? Wij ook nu namelijk 😅
5 dagen geleden
Mijn dochter zit nu sinds een paar dagen in sprong 4.. heel onrustig drinken, veel huilen, slaan en overstrekken tijdens het drinken. En ineens gaat het slapen heel slecht.. we hadden zo’n fijn ritme. Om 19:00 u naar bed en dan sliep ze tot 7uur ongeveer. Nu is het dat we haar om 19:00 u naar bed doen maar ze begint met huilen en stopt pas tegen 22:00 u. En vanmorgen was ze er weer om 4:45 u 😭😭 hoelang duurt dit sprongetje jeetje ben er nu al klaar mee
5 dagen geleden
Reactie op gwen125
Mijn dochter zit nu sinds een paar dagen in sprong 4.. heel onrustig drinke ...
Hier ook wat jij beschrijft qua nacht.. ook ineens weer wakker en vannacht ook bijna een uur lopen praten na de fles. Hij wil sws geen speen en het lijkt of hij gewoon steeds wil drinken. Hoop toch wel dat het na deze sprong weer als vanouds wordt met slapen
5 dagen geleden
Reactie op roosss12
Hier ook wat jij beschrijft qua nacht.. ook ineens weer wakker en vannacht ...
Jaa hier ook! Ze neemt ook geen speen, alleen gisteravond was ik het zo moe.. ik heb een speen die ze normaal nooit pakt bij haar erin gedaan en die nam ze tot mijn verbazing meteen! 😂 en toen was ze rustig en is ze binnen 5 min in slaap gevallen
5 dagen geleden
Heb ook gehoord dat een hydrofiel doekje over de oogjes kan helpen. Sommige baby’s worden er rustig van! (Die je er later natuurlijk wel weer afhaalt :-))
10 uur geleden
Nou het is hier ook begonnen hoor..wat een ellende. Tot nu toe elk uur wakker geweest afgelopen nachten. Huilen als hij in zn bedje wordt gelegd..sprong 4 is pas net begonnen en ben nu al kapot. Bij mn oudste duurde deze sprong 6 (!!!) volle weken met dit soort nachten. Hoop dat t nu echt sneller beter gaat.
5 uur geleden
Reactie op layla223
Nou het is hier ook begonnen hoor..wat een ellende. Tot nu toe elk uur wakk ...
Bij ons is het nu 2 weken af en aan.. we blijven lachen 😅