Ik zweet me echt een ongeluk. Herken het van me post partum periode vorig jaar. Maar nu ben ik nog zwanger. Damn dit is zoooo zwaar. Mijn hoofd en haren zijn continu doorweekt. Zeg me dat ik niet de enige ben 馃槶馃槶 wat doen jullie om het te verlichten?
Nee hier echt hetzelfde. 39 weken zwanger en 2-3 keer per dag in de douche omdat ik doorweekt ben. Enige dat helpt is oprecht niets doen en met mijn kont voor de airco liggen.
Met die hitte had ik t ook heel erg, zit constant te wapperen met van alles en nog wat 馃槄 had t sws al constant warm deze zwangerschap dus nu helemaal. Enige wat mij helpt is zo rustig aan mogelijk doen.
Ja ken het. Heb een handdoek op me kussen liggen en zit voor een ventilator. Moet zeggen tot nu toe gaat het vandaag, maar afgelopen nacht ook gewoon kletsnat
Owwww ik ook, echt vreselijk. Ik werd pas geleden wakker drijfnat, vreselijk meteen douchen. T voelt dan ook net alsof ik koorts heb maar dat heb ik niet. Ken het totaal niet van mijn twee eerdere zwangerschappen terwijl ik toen veeel groter dikker was dat zegt dus ook echt helemaal niks