23 Reacties

2 jaar geleden

Diamond painten en schilderen op nummer!

2 jaar geleden

Ik haak graag, op dit moment niet ivm carpaal tunnel syndroom. Maar vind het heerlijk rustgevend en leuk omdat ik knuffels enzo haak heb je relatief snel een patroon klaar

2 jaar geleden

Schilderen op nummer & borduren. Tijd vliegt voorbij! Sterkte 🌹

2 jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Ik haak graag, op dit moment niet ivm carpaal tunnel syndroom. Maar vind he ...
Mij lijkt het dus heerlijk om te kunnen haken! Is dit redelijk snel/ makkelijk aan te leren?🤩

2 jaar geleden

Reactie op gwen125

Mij lijkt het dus heerlijk om te kunnen haken! Is dit redelijk snel/ makkel ...
Ik vind van wel, ik ben toen wel direct met een super simpel knuffeltje begonnen en youtube erbij voor de steken, dan zie je waar je naartoe werkt. en niet te duur om te beginnen, bij de action ofzo haaknaalden scoren (tip: haal die met een siliconen grip dan heb je meer om vast te houden), en een simpel garen om te starten. Je vindt vanzelf een garen dat je fijn vind naarmate je meer haakt. Tutteldoekje haken gratis patroon is een leuke zoekterm, dan wel katoen garen gebruiken.

2 jaar geleden

Haken is heel leuk je hebt niet mega veel nodig en is makkelijk te leren met YouTube

2 jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Ik vind van wel, ik ben toen wel direct met een super simpel knuffeltje beg ...
Dankjewel!

2 jaar geleden

Reactie op gwen125

Dankjewel!
Er zijn ook veel gratis patronen op hobbii ook veel knuffeltjes etc.

2 jaar geleden

Reactie op gwen125

Dankjewel!
Oh en mocht je willen beginnen en vragen hebben kan je altijd een vriendschapsverzoek sturen en een privébericht sturen

2 jaar geleden

Voor mijn verlof heb ik ook haken, legpuzzels en achterstallige fotoalbums maken staan voor als ik zin/moed heb! Oh en ik heb een knutselprojectje gekregen van vriendinnen: een mini tuinhuisje knutselen van Robotime. Verder kan ik nu al oneindig lang bezig zijn met allerlei voorbereidingen op de kleine. Verschillende geboortekaartjes zelf ontwerpen, babykamer inspiratie zoeken, recepten zoeken van vriezer maaltijden die ik vooraf wil maken en snelle maaltijden die makkelijk op te warmen zijn voor erna (hoewel koken voor jou misschien helemaal niet fijn is om te doen). Daarnaast ook playlists maken op spotify voor de bevalling/ kleine en maak ik alvast tuinontwerpjes voor als we de tuin willen/kunnen aanpakken. Dat soort dingen. Hopelijk vind je een aantal leuke dingen om te doen!

2 jaar geleden

Grappig. Ik heb dus een moeder die heel goed kan haken en ook zelf patronen ontwerpt (kleding). Misschien toch maar eens bij dr in de leer voor tijdens mn verlof🤣

2 jaar geleden

Ik heb zoveel hobby’s dus zal ze eens ter inspiratie opnoemen 😄. M’n grootste hobby is sieraden en andere items maken van glas kralen (Miyuki). Die weef ik dan met de hand of op een weefraam. Daarvoor heb je wel redelijk veel spullen nodig, dus misschien niet handig om zo even te doen. Al kan je wel beginnen met wat goedkope kralen van bv de action! Ik heb vorige week ook een groot weefraam gekocht voor het weven met textiel. En macramé. Daarmee dus knopen of weven. Verder vind ik het leuk om met papier te werken. Dingen knutselen of kaarten maken. Borduren heb ik ook geprobeerd, maar is niet blijven hangen. Haken en breien kan ik ook niet echt haha (heb ik wel de spullen voor). Schilderen op nummer ook wel eens gedaan maar werd ik toch gefrustreerd van 🤣. Vind het ook leuk om zo nu en dan wat te kleien (air dry clay van de action). Verder doe ik vooral kleine diy projectjes die ik op insta of Pinterest voorbij zie komen. Dit kan ook een nieuw recept koken zijn of bakken, of iets met gedroogde bloemen of iets. Er is zoveel leuks!!

2 jaar geleden

Ik heb mezelf leren haken via youtube filmpjes ! Nu ben ik kleertjes aan het haken voor de kleine 💙

2 jaar geleden

Ik heb afgelopen najaar een naaimachine bij de Lidl aangeschaft en ben nu met nieuwe tuinkussens bezig als eerste project. En daarna misschien simpele baby kleertjes! Naaimachine was maar €90 geloof ik.

2 jaar geleden

Een leuke kleine opleiding ?? Ik ben nu aan afstuderen maar door het thuis zitten in de ziektewet heb ik wel meer tijd om dit te doen

2 jaar geleden

Ik wil trouwens ook al heel lang een cursus pottenbakken doen, dat lijkt me ook heel leuk! En iets wat wellicht nog van pas komt in de eerste weken na je bevalling: koken. Handig om straks als de kleine er is al allerlei gerechten in de vriezer te hebben die je er makkelijk uit pakt en opwarmt ☺️

2 jaar geleden

Begonnen met naaien, wel oude naaimachine van m’n moeder! Maar het is echt verslavend :) dus wel waard om wat spulletjes te kopen! Verder: lees elke dag een hoofdstuk uit een leuk boek, naar buiten staren, dag beginnen met yoga/mindfullness (via YouTube), recepten leren, achterstallig opruim/uitzoekwerk, fotoboeken maken, nieuwe taal leren (via dualinga app), leuke kleding scoren via vinted en als je een ‘buiten’ hebt; deze maand beginnen met zaadjes kweken binnen (betaalbare kweekbakken bij action, zaden en kweekgrond) heb je straks lekker tomaatjes etc als de baby komt :) succes/en geniet ook van het nietsdoen en de creativiteit!

2 jaar geleden

Reactie op DBJV

Begonnen met naaien, wel oude naaimachine van m’n moeder! Maar het is echt ...
Duolingo app :)

2 jaar geleden

Keramieken 😃

2 jaar geleden

Ik ben deze geboortetegel aan het borduren voor op de babykamer! Lekker rustgevende met een muziekje op de achtergrond