23 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Wielrenster

Doe eens lief. Een forum is om op elkaar te reageren en tips te geven.
Ik hou niet zo van ongevraagd advies. Ik had al antwoord op haar vraag gegeven, geloof niet dat ik me dan ook nog moet verantwoorden. Ieder doet het op z'n eigen manier, en hier doet onze baby het goed op. Dit is wat we geleerd hebben, dus waarom zou iemand op dit forum me dan moeten komen vertellen dat het anders moet? Als we zouden twijfelen, of om hulp of tips zouden vragen, was het anders geweest en had ik haar bedankt. Maar dat was in dit geval niet. Ik vond het overkomen als betweterig, en daar ga ik niet zo goed op. Mijn kind, mijn manieren, niemand doet het goed of fout.

4 maanden geleden

Altijd lachen zwangere of net bevallen vrouwen op een forum met hormonen 💀🌸🥰🤩

4 maanden geleden

Ik vind het ook wat onnodig om iemand te vertellen dat ze dat niet moet doen. Wij hebben een halve week in het ziekenhuis gelegen waar het ook iedere verschoning werd gedaan. Hij was nog heel klein en niet goed in staat om z’n temperatuur stabiel te houden, dus belangrijk om te monitoren. Met de kraamzorg zijn we na een halve week teruggegaan naar om de verschoning. En nu doen we het misschien nog 2x per dag, maar laat hij gelukkig zien stabiel te zijn in verschillende situaties. Misschien dat je die bevestiging minder nodig hebt bij een baby van minimaal 7 pond, maar bij de kleintjes controleer je graag wat meer.