Onze kleine meid is nu 3 maanden. Ze is wel 3 weken te vroeg geboren, dus loopt wellicht wat achter in ontwikkeling. Volgens de oei ik groei app komt bijna sprong 3 er aan. Vraag me af of ze er niet al in zit. Ze wil de laatste niet meer in mijn armen liggen en alleen maar zitten. En ook dat vooral niet in mijn armen. Ze drinkt bij mij en dan meteen na de fles is het huilen, want dan wil ze niet meer bij mij liggen #brokenheart haha 🙈. Dat zitten is ook een ding ze wil vaak recht op zitten met haar gezicht richting mij opschoot, maar dat houd ik geen kwartier vol zo. Als ik dan stop is het ook meteen huilen. Ze is dan weer even stil als ze in de box ligt met muziek mobiel aan. Hier hadden we eerst van little dutch wat hangen, maar daar is ze op uit gekeken, dus nu Freddy de vuurvlieg maar opgehangen. Daar heeft ze dan even plezier van, maar daarna is het weer huilen. Niks is goed. En ze raakt super snel verveeld. Ik loop af en toe met er rond in huis naar dingen kijken of samen kletsen of zingen. Dat vind ze leuk voor even. Ze kan nog geen dingen vast pakken, dus een rammelaar werkt nog niet. Ik weet me echt geen raad. Hoe kan ik haar vermaken? Ik heb ook zo’n zwart wit boekje daar moet ze ook van huilen. Ze kan nog niet zo veel, dus vind het echt lastig om iets te vinden hoe ik haar kan vermaken. En tegelijkertijd merk ik wel dat ze er echt behoefte aan heeft. Vanmiddag ook even gaan wandelen, dat vond ze wel fijn. Ik heb wel van die knipser boekjes en een armband rammelaar, maar dat kan ze nog niks mee. Ze is nog niet voldoende bewust van haar handjes. Iemand tips?