54 Reacties

4 maanden geleden

1e: met 40+4, begon 's avonds om 19.30 uur met gebroken vliezen, 4.04 uur geboren. 2e: met 39+3, rond 11 uur 's avonds begonnen de weeën, 3.45 uur geboren. 3e: met 40+6, 2.30 uur werd ik wakker met een zeurende menstruatiepijn, 3.00 uur begonnen de weeën, 10.59 uur geboren.

4 maanden geleden

Reactie op Megeli167

Ik was 39.5. Was al 3 dagen lang elke ochtend deel van de slijm prop aan he ...
Was je 39+5 toen het begon of toen je beviel?

4 maanden geleden

Reactie op lucialala

Ik werd om 7.30u ‘s ochtends wakker van gebroken vliezen. Om 18u die dag is ...
Ah was het nat toen je wakker werd of braken ze echt pas toen je al wakker was? En voelt het hetzelfde als in je broek plassen?🙈

4 maanden geleden

Reactie op Zon1988

Rond 03.00 snachts werd ik wakker van krampen en ik dacht eerst dat het dar ...
Wauw! Ik zit sinds 2 dagen ook echt in de nachten op het toilet te poepen😩 soms idd ook 2/3x hopelijk ook een teken hier dat het snel gaat voortzetten. Ik hoop echt op vanavond/vannacht

4 maanden geleden

Reactie op sabro

5 juli ben ik van 15.30-16.15 nog met de honden gaan wandelen, om 17.30 voe ...
Wauw wat snel😍 gefeliciteerd

4 maanden geleden

1e: sochtends om 9u wat bloedverlies bij het plassen. Rest van de dag krampen (in een ritme) die vanaf 17u overgingen in echte weeen. 2e: 5.15 sochtends vliezen gebroken en half uur daarna startten de weeen.

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Wauw! Ik zit sinds 2 dagen ook echt in de nachten op het toilet te poepen😩 ...
Ik heb dit ook steeds in de nacht!! Met vreselijke krampen ook 🥹😮‍💨

4 maanden geleden

Reactie op emma_1991

Ik werd om 05:00 wakker met weeën, die in de loop van de ochtend weer stopt ...
Ja nee ik ga idd ook niet uit van de middag, denk echt ook dat het in de avond of nacht zal gaan gebeuren. Ben zo benieuwd.. je weet nooit hoe het zal lopen. Dankjewel 🙏🏽

4 maanden geleden

Reactie op Devan2naar3mama

1e: met 40+4, begon 's avonds om 19.30 uur met gebroken vliezen, 4.04 uur g ...
Geeft me hoop 🙏🏽 hopelijk gebeurt dit snel vind 17-07 ook zo een mooie datum haha

4 maanden geleden

Een half uur na de 2e strippoging kreeg ik krampen. Dit zette door en 5u na het strippen was onze dochter er!

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Was je 39+5 toen het begon of toen je beviel?
Bevallen met 39+5 😊

4 maanden geleden

Bij de 1e ben ik op de vrijdag gestript, zaterdag ochtend begonnen de weeën en uiteindelijk maandag middag 13:00 bevallen.. Ben nu 40 weken precies, vandaag gestript en had 1 cm ontsluiting.. tot nu toe is het stil terwijl ik hiervoor al 3 dagen voorweeën had pff Nu afwachten 🍀🤞

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Sliep je op het moment dat je vliezen braken of was je nog wakker?
Ik sliep, of naja ik had een droom dat ik wakker moest worden hahaha. Met dat ik wakker werd voelde ik een plop en toen een vloedgolf aan water.

4 maanden geleden

Reactie op Megeli167

Vraag me echt af hoe je door hebt dat je slijmprop kwijt raakt? Bij mijn eerste braken mijn vliezen. Maar nu 39.2 heb ik echt extreem ‘slijm’ zo nu dan is dat dan je slijmprop die je kwijt raakt?

4 maanden geleden

Kwart over 11 sochtens gebroken vliezen en de volgende dag om kwart over 11 ons kindje geboren.

4 maanden geleden

Reactie op samp90

Vraag me echt af hoe je door hebt dat je slijmprop kwijt raakt? Bij mijn e ...
Bij mij waren het echt grote klodders vleeskleurig slijm. Grootte van een pingpong bal en dus meerdere dagen op rij. Niet te missen dus 😅

4 maanden geleden

Reactie op Megeli167

Bij mij waren het echt grote klodders vleeskleurig slijm. Grootte van een p ...
Ooh wow dat klinkt inderdaad onmisbaar. Bij mij ging het in kleinere stukjes en er zat ook geen bloed bij ☺️ maar het was te herkennen, omdat het een soort elastische taaie slijm stukken waren. Kwamen meerdere stukjes over een paar dagen verspreid. Heel anders dan gewone afscheiding, waardoor ik het herkende.

4 maanden geleden

Reactie op Megeli167

Werd je ook wakker van de weeën? Bij de eerste braken snachts om 1.30 me vliezen bij het uit bed stappen en na een uurtje kwamen pas weeën, om 11.18 geboren met 40+3. Echt idee dat ik niet wakker zou worden van weeën snachts 😅

4 maanden geleden

Mijn vliezen braken toen ik net even op de bank ging zitten met een kop thee, 37+5. Gewoon midden op de dag dus. Weeën begonnen ongeveer een kwartier daarna. Ik was wel 's morgens om 5 uur heel misselijk geweest maar had dat er toen niet aan gelinkt omdat ik verder niks voelde!

4 maanden geleden

Reactie op Zomer21

Ooh wow dat klinkt inderdaad onmisbaar. Bij mij ging het in kleinere stukje ...
Ah fijn voor de duidelijke uitleg. Dat van jou klinkt als van mij, heel anders dan gewone afscheiding. Dan denk ik dat ik ook me slijmprop aan verliezen ben, hopelijk snel de bevalling 😂