7 Reacties

6 dagen geleden

Vallen en opstaan hoort erbij. En als je kindje straks "valt" in de box, dan zal hij/zij eerder door de knieeen zakken en op zijn billen vallen dan dat ie recht naar achteren valt. In de box zitten geen scherpe hoeken/randen en dat is het belangrijkste

6 dagen geleden

Vallen hoort erbij. Ik ben in de buurt, dan kan ik haar troosten als ze zich zeer heeft gedaan of als ze is geschrokken (elke keer). Bed omranders werden dacht ik afgeraden ivm stikkingsgevaar, dus voor mijn kleine liever blauwe plekken.

6 dagen geleden

Ik leg de kleine zo vaak mogelijk lekker op de grond op een dik kleed, als hij daar valt valt hij nergens tegenaan. Perspectief van de grond schijnt ook goed te zijn voor de ontwikkeling dus ik wissel t af. Maar met al dat rollen nu raakt hij ook super gefrustreerd als hij tegen de rand aan komt te liggen.

6 dagen geleden

Reactie op Marcilio

Ik leg de kleine zo vaak mogelijk lekker op de grond op een dik kleed, als ...
Rand van de box bedoel ik *

6 dagen geleden

Hier baby nu al vaak om de grond omdat ze telkens vast ligt met haar benen tussen de spijlen. Dacht ik ook juist goed voor hun ontwikkeling alle ruimte om te bewegen en ook al beginnen met vooruit komen. Ze ligt ook zeker nog geregeld in de box maar dit vindt ze al minder leuk

6 dagen geleden

Lekker buiten de box laten ontdekken en anders kan het wel hoor. Nog nooit over nagedacht met mijn eerste destijds 😅

5 dagen geleden

Hier ligt hij nooit in de box. Altijd op een kleed op de grond. Vind ik ook veel gezelliger 🙈