7 Reacties

3 maanden geleden

Als ik niet kolf na 3 uur ga ik lekken kolven is opzich geen probleem, maar het bewaren

3 maanden geleden

Bij mijn Medela kolf heb ik een koeltasje waar 6 flesjes in kunnen + koelelement. Daarnaast weet ik van vriendinnen en collegas dat ze hun gekolfde melk gewoon in de koelkast zetten (natuurlijk afhankelijk van waar je bent). En dan weer koeltas als ze naar huis gaan.

3 maanden geleden

Ik heb een klein koeltasje. Dezr neem in eigenlijk altijd mee met dit weer. Op kamer temperatuur blijft het 6/ 8u goed. Ik doe dan mij vers gekolfde melk in de koeltas (zonder elementen) en dan warmt het iedergeval niet op en dan thuis zo snel mogelijk in de koelkast. Ben ik op werk bijvoorbeeld of lange tijd bij ouders/schoonouders dan wel in de koelkast, dan kunnen koelelementen daar in de vriezer. Nadeel van koelen vind ik eens gekoeld blijft gekoeld. Dus als het in de koelkast heeft gestaan moet het koud blijven tot moment van opwarmen en geven. Dan liever een paar uur op kamer temperatuur

3 maanden geleden

Reactie op barbzz

Bij mijn Medela kolf heb ik een koeltasje waar 6 flesjes in kunnen + koelel ...
Hmm ik ga er naar kijken bedankt 🙃

3 maanden geleden

Reactie op KMG

Ik heb een klein koeltasje. Dezr neem in eigenlijk altijd mee met dit weer. ...
Goed idee, misschien met thermostaattje mee dan om het op te warmen anders is het lastig denk

3 maanden geleden

Reactie op coco75

Goed idee, misschien met thermostaattje mee dan om het op te warmen anders ...
Hier wordt lekker op kamertemperatuur gedronken🤭

3 maanden geleden

Ik neem altijd een koeltas mee met koelelementen. Zeker met dit warme weer. En vaak neem ik ook een mok en een thermosfles met kokend water mee om het op te warmen. En anders inderdaad op kamer temperatuur of net afgekolfd geven. Maar vaak willen restaurants of eetgelegenheden wel een mok met kokend water geven om het op te warmen.