37 Reacties

één maand geleden

Reactie op New mommy 2024

Fijn ritme als je zelf optijd naar bed gaat/wilt! Valt ze dan na haar fles ...
Nee dan blijft die wakker, en dan tegen 10:00 weer naar bed. Maar overdag slaapjes zijn bij ons een dingetje. Want meneer slaapt dan smorgens maar 1,5 max met 2x wakker worden😂🙈 ellende

één maand geleden

Mijn zoontje 4 mnd gaat rond 19.00/19.30 in bed. We doen de laatste voeding op bed (bv) en daarna valt hij vrij snel in slaap. Hij heeft dit ritme zelf laten zien. Hij werd na deze voeding niet meer wakker dus daarom doen wij hem na deze voeding direkt in bed. dus wij volgen hem gewoon :)

één maand geleden

Mijn kleine leg ik zelfs al om 1800 in bed. Dit omdat ze anders erg overprikkeld raakt. Dan haal ik haar 2200/2300 uit bed voor de laatste fles en dan wordt ze pas 0600/0700 weer wakker voor de eerste fles. Hierna als ik haar hierna naast ons in bed leg slaapt ze ook nog door tot 0900. Overdag slapen vind ze moeilijk en dan zijn het dus ook slaapjes van 30 tot 50 minuten. Ik ben hier zelf erg blij mee, dan kan ik overdag wat meer van haar genieten en snachts zelf ook goed slapen.

één maand geleden

Reactie op Veer27-07

Mijn kleine leg ik zelfs al om 1800 in bed. Dit omdat ze anders erg overpri ...
Heerlijk!!!

één maand geleden

Meneer drinkt rond 18.00 uur een halve fles en dan hoeft hij niet meer. Ik laat hem even spelen in de box en breng de andere twee op bed. Daarna drinkt hij de rest, knuffelen we even en leg ik hem te bed.

één maand geleden

Ja hier al vanaf 5 weken ofzo s avonds om 19u naar bed. Hadden al zo een ritme ivm zoon en daar gaat ze in mee

één maand geleden

Reactie op citrus1987

Ja hier al vanaf 5 weken ofzo s avonds om 19u naar bed. Hadden al zo een ri ...
Super is dat!

één maand geleden

Reactie op Blondie1988

Meneer drinkt rond 18.00 uur een halve fles en dan hoeft hij niet meer. Ik ...
Ook heel fijn ritme!

één maand geleden

Ook heel fijn ritme!
Ja enorm! En ook heel fijn dat ik en de andere twee relaxt op bed kan brengen en daarna rustig kan knuffelen met de baby voordat die gaat slapen. :)

één maand geleden

Precies ❤️, als jullie 19:30 flesje geven wanneer komt ze dan weer voor haa ...
Rond 07:00! Ons schema 07:00 fles 10:00 fles + slapen (max 1,5 uur) 13:15 fles + middagdutje (vaak 2 uurtjes 16:30 fles (vaak beneden een powernapje van 30 minuten 19:30 fles en de nacht in

één maand geleden

Hier slaapt ie anders niet🙈. Dus gaat altijd ergens tussen 18:30/20:00 uur naar boven. Afhankelijk van hoe de dutjes lopen die dag!

één maand geleden

Hier geeft ons zoontje zelf tegen 19:00-19:30 aan dat hij klaar is voor bed, begint dan echt te miemelen, huilen en schreeuwen. Dan krijgt die gewoon zijn flesje en gaat hij naar bed tot de volgende ochtend. Hij is wel 4 maanden dus slaapt overdag nog maar 3 of 4 keer.

één maand geleden

Ja hier gaat hij ook rond 19:00 naar bed. Eerste 3 maanden ook bij ons in de woonkamer geslapen, op ons of in babynestje. Op een gegeven moment sliep hij goed in zijn eigen bedje dus ook in de avond na fles van ongeveer 19u daar gaan slapen. Zo hebben wij samen ook onze avond terug wat ook wel heel fijn is!

één maand geleden

Ons ritme: 7.00 fles Slapen tot 10 11.00 uur fles Slapen 12 tot 14 15.00 uur fles 16.00 oefenhapje Slapen 17 tot 18.30 19.00/19.30 uur fles Slapen 20.00 Wij zijn echt gezegend met een kind die zó goed slaapt 🥰 4 maanden oud nu.

25 dagen geleden

Zo zag ons ritme er afgelopen nacht ook uit! 20:00 gaan slapen (wel nog om 21:30 flesje) toen geslapen van 22:00 tot 07:00 en toen weer geslapen van 07:15 tot 10:00! Valt die van jou ook meteen weer in slaap na de eerste ochtendfles? Fijn is dat he ❤️

25 dagen geleden

Zo zag ons ritme er afgelopen nacht ook uit! 20:00 gaan slapen (wel nog om ...
Jaa als ik niet hoef te werken leg ik haar vrijwel altijd terug in bed na de ochtendfles! Vandaag sliep ze tot 11 uur door 😅🙈

25 dagen geleden

Reactie op LISA1990-

Jaa als ik niet hoef te werken leg ik haar vrijwel altijd terug in bed na d ...
Heeerlijk he! 🥰