Onze dochter krijgt ivm moeilijke stoelgang sinds een paar dagen lactulose op advies van de huisarts.
Als ze alles binnen krijgt doet dit ook echt iets, alleen ze laat ook vaak de helft weer uit de mond lopen. Ik geef het met het spuitje wat ik erbij gekregen heb.
Ik vroeg mij af of het ook door flesvoeding mag, dus dat ik bijv 20cc afgiet in een andere fles daar de lactulose bij en de rest van de fles gewoon.
Iemand hier ervaring mee? Hoe krijg ik makkelijk alles naar binnen? Mag het door de flesvoeding?
Ik geef het vaak op mijn werk en dan mag het gewoon door drinken (ouderenzorg), dus kan me niet voorstellen dat dit bij kleintjes dan ineens niet mag, alleen echt zeker weten doe ik het niet.
Ik geef het vaak op mijn werk en dan mag het gewoon door drinken (ouderenzo ...
Ik werk inderdaad ook in de zorg en we doen het dan ook ergens doorheen. Alleen ik werk niet met baby’s dus ik ben ook niet zeker of het door flesvoeding mag 🤷🏼♀️
Ik geef het in een spuitje kreeg ik erbij in de apotheek, werkt prima, maar de manier die je zelf omschrijft is ook een goede optie, als ze het maar binnenkrijgen en het allee belangrijkste is toch dat het helpt. Zo ontzettend zielig die vastzittende ontlasting 🥹
Ik geef het in een spuitje kreeg ik erbij in de apotheek, werkt prima, maar ...
Ik doe het ook met het spuitje, maar de helft spuugt ze weer uit 😅
Het werkt tot nu toe wel goed ookal krijgt ze niet alles binnen.
Ga het toch maar in een gedeelte van de fles doen inderdaad als meer dat doen en het mag, dan weet ik ook hoeveel ze binnen krijgt ervan.
Ja echt zielig, na 3 dagen een huildag en dan kwam het pas zo sneu