6 Reacties

één maand geleden

Ik geef het vaak op mijn werk en dan mag het gewoon door drinken (ouderenzorg), dus kan me niet voorstellen dat dit bij kleintjes dan ineens niet mag, alleen echt zeker weten doe ik het niet.

één maand geleden

Reactie op Rensje93

Ik geef het vaak op mijn werk en dan mag het gewoon door drinken (ouderenzo ...
Ik werk inderdaad ook in de zorg en we doen het dan ook ergens doorheen. Alleen ik werk niet met baby’s dus ik ben ook niet zeker of het door flesvoeding mag 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Ik gaf het bij mijn oudste dochter en nu bij onze 2e dochter door de fles heen. Doe het in de ochtendvoeding want die gaat eigenlijk altijd goed leeg.

één maand geleden

Het kan gewoon door de fles heen! Werkt bij mijn zoontje gewoon prima. Wij doen ook 20cc afgieten en dan daar de lactulose bij.

één maand geleden

Ik geef het in een spuitje kreeg ik erbij in de apotheek, werkt prima, maar de manier die je zelf omschrijft is ook een goede optie, als ze het maar binnenkrijgen en het allee belangrijkste is toch dat het helpt. Zo ontzettend zielig die vastzittende ontlasting 🥹

één maand geleden

Reactie op hjans96

Ik geef het in een spuitje kreeg ik erbij in de apotheek, werkt prima, maar ...
Ik doe het ook met het spuitje, maar de helft spuugt ze weer uit 😅 Het werkt tot nu toe wel goed ookal krijgt ze niet alles binnen. Ga het toch maar in een gedeelte van de fles doen inderdaad als meer dat doen en het mag, dan weet ik ook hoeveel ze binnen krijgt ervan. Ja echt zielig, na 3 dagen een huildag en dan kwam het pas zo sneu