58 Reacties

8 maanden geleden

Gelukkig weer vergeten inmiddels. Bijna 10 maanden 😉

8 maanden geleden

Reactie op CarolineF1986

Gelukkig weer vergeten inmiddels. Bijna 10 maanden 😉
Viel het mee of tegen? En hoelang duurde het bij jullie ? 😅

8 maanden geleden

Pff… zelfde schuitje! Sinds vorige week zijn de horror nachten begonnen, de ene nacht 2:30 wakker, volgende nacht 1:30 wakker en de afgelopen twee nachten begint het al voor 24u al… Momenteel zit ik op z’n kamertje en ligt hij bij mij te slapen. Al 4 x keer weggelegd —-> huilen! Lang leven sprong 6 😜 Mochten er nog tips voorbij komen, ik lees mee 🙋🏻‍♀️ Succes vannacht! Hopelijk zijn jullie er gauw weer doorheen 🌸

8 maanden geleden

Ja hier ook! Kleine diva weet precies wat ze wil. Slapen doen we bij voorkeur niet of met moeite een contactdutje Drinken komt haar overdag niet zo goed uit dus halen we in de nacht allemaal wel in en eten wil ze opeens alleen nog potjes terwijl ze eerst alles at. Maar ze is wel super eo

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem1996557

Ja hier ook! Kleine diva weet precies wat ze wil. Slapen doen we bij voorke ...
Oeps hij verzond al! Ze is wel super vrolijk, waardoor ik ook wel veel om haar moet lachen. Kleine draak!!

8 maanden geleden

Pffff hier ook…. Hij gaat huilen al rond 24 u. En dan geven we klein flesje, denken we oh hij slaapt weer. Maar nee hoor. En wat we ook proberen (wat normaal overdag wel lukt) hij geeft echt niet op. Laatst ook uur geprobeerd en ik dacht ik geef echt niet op. Maar toch wel, want deed het ook niet. Dus dan slaapt hij de rest van de nacht tussen ons in. Ik wil dit liever echt niet, want ben dan bang dat we dat weer af moeten leren..

8 maanden geleden

Reactie op Lau123!

Viel het mee of tegen? En hoelang duurde het bij jullie ? 😅
Verlatingsangst wel een paar nachten. Regressie dikke week altijd

8 maanden geleden

Hier bijna 10 maanden en het begint net (of we hebben geluk en dit is het einde?😂😂), maar heeeeel moeilijk inslapen, veel strijd. Overdag ook alleen maar bij me willen hangen.

8 maanden geleden

Hier is het ook sinds een week elke avond feest🙈 Dochter is ruim 9 maanden en slaapt overdag redelijk, maar 's avonds steeds een uur bezig om haar in slaap te krijgen en dan snachts ook nog regelmatig wakker. Hoop dat het gauw beter gaat😅

8 maanden geleden

Hier momenteel erg last van de verlatingsangst 😅 met name met naar bed brengen savonds. Overdag gaat ze gewoon makkelijk slapen maar savonds is het zodra we haar in bed leggen en er ook maar aan denken om weg te lopen een groot drama. Helemaal overstuur totdat je weer naar haar toe gaat, valt pas na lange tijd in slaap als we naast haar zitten op een stoel of tussen ons in in bed.. vrijdag zelfs bijna 3 uur bezig geweest 🙈.. terwijl voorheen was het in bed leggen en binnen paar minuten sliep ze zonder problemen 😅

8 maanden geleden

Hier is het nog steeds ellende ! Blij dat wij niet de enige zijn en het allemaal een fase is 🫣🤣

8 maanden geleden

Reactie op Mom2be07’24

Hier momenteel erg last van de verlatingsangst 😅 met name met naar bed bre ...
Hier exact zelfde. En nu ging ze slapen zonder te krijsen... laten we hopen dat het vannacht ook zo gaat... want ze slaapt sowieso nooit door.

8 maanden geleden

Oh echt, twee weken geleden zaten we we er nog in en dacht ik dat we het niet zouden overleven 😅 en opeens was daar weer de rust.. bizar.. en nu zou ik al bijna weer zijn vergeten hoe heftig die weken waren. Ik kan dus echt zeggen, het komt goed! Hier over twee dagen 10 maanden en zo'n 7 dagen nu weer normaal babygedrag haha.

8 maanden geleden

Reactie op Momoftwo20202024

Oh echt, twee weken geleden zaten we we er nog in en dacht ik dat we het ni ...
Hahaha ik hoop dat het snel voorbij is, zijn bijna twee weken verder volgends mij 🤣🙈

8 maanden geleden

Reactie op Momoftwo20202024

Oh echt, twee weken geleden zaten we we er nog in en dacht ik dat we het ni ...
Haha ja dat is ook vaak weer zo; als die fase voorbij is dan ben je het ook weer zo vergeten. Fijn dat het nu weer rustig is bij jullie, dat geeft hoop! 😂

8 maanden geleden

Hier ook drama, ze was zo'n makkelijke slaper dus we waren verwend. Nu is ze bij het minste of geringste wakker voornamelijk tussen 19:00 en 23:00 slaapt ze heel licht en wordt vaak huilend wakker. Hopelijk is ze er snel doorheen 😭🙏

8 maanden geleden

Hele grote ellende hier. Ieder uur wakker tussen in gaat redelijk maar vaak ook echt tegen me aan. Naar de opvang brengen drama, even weglopen drama en dat al een week of 4🤷🏼‍♀️ nooit een goede slaper geweest maar dit spant de kroon.. ondanks dat hij heel toevallig zaterdag een hele nacht heeft doorgeslapen in zijn eigen bed maar dat was dus eenmalig😑

8 maanden geleden

Oohh hier ook vreselijk, als ik haar in bed leg begint ze al te huilen en ik mag absoluut niet weggaan. Overdag is er niks aan de hand 🤷🏽‍♀️ Hier duurt het al bijna 5 weken, zijn er nog meer kindjes waarbij het zo lang duurt? Heb het idee dat het nooit meer ophoud 😔

8 maanden geleden

Reactie op Lotttk

Oohh hier ook vreselijk, als ik haar in bed leg begint ze al te huilen en i ...
Het kan wel 6 weken duren begreep ik 🙈 bij ons duurt het ook al 4 weken denk ik 😅

8 maanden geleden

Reactie op Lau123!

Het kan wel 6 weken duren begreep ik 🙈 bij ons duurt het ook al 4 weken de ...
Dan moeten we nog een dikke week volhouden dus als het volgens het boekje gaat 😜 Gelukkig zijn we niet de enige, hopelijk is het bij jullie ook snel voorbij!