58 Reacties
8 maanden geleden
Pff… zelfde schuitje! Sinds vorige week zijn de horror nachten begonnen, de ene nacht 2:30 wakker, volgende nacht 1:30 wakker en de afgelopen twee nachten begint het al voor 24u al… Momenteel zit ik op z’n kamertje en ligt hij bij mij te slapen. Al 4 x keer weggelegd —-> huilen! Lang leven sprong 6 😜
Mochten er nog tips voorbij komen, ik lees mee 🙋🏻♀️
Succes vannacht! Hopelijk zijn jullie er gauw weer doorheen 🌸
8 maanden geleden
Ja hier ook! Kleine diva weet precies wat ze wil. Slapen doen we bij voorkeur niet of met moeite een contactdutje
Drinken komt haar overdag niet zo goed uit dus halen we in de nacht allemaal wel in en eten wil ze opeens alleen nog potjes terwijl ze eerst alles at.
Maar ze is wel super eo
8 maanden geleden
Reactie op Anoniem1996557
Ja hier ook! Kleine diva weet precies wat ze wil. Slapen doen we bij voorke ...
Oeps hij verzond al! Ze is wel super vrolijk, waardoor ik ook wel veel om haar moet lachen. Kleine draak!!
8 maanden geleden
Pffff hier ook…. Hij gaat huilen al rond 24 u. En dan geven we klein flesje, denken we oh hij slaapt weer. Maar nee hoor. En wat we ook proberen (wat normaal overdag wel lukt) hij geeft echt niet op. Laatst ook uur geprobeerd en ik dacht ik geef echt niet op. Maar toch wel, want deed het ook niet. Dus dan slaapt hij de rest van de nacht tussen ons in. Ik wil dit liever echt niet, want ben dan bang dat we dat weer af moeten leren..
8 maanden geleden
Reactie op Lau123!
Viel het mee of tegen? En hoelang duurde het bij jullie ? 😅
Verlatingsangst wel een paar nachten. Regressie dikke week altijd
8 maanden geleden
Hier momenteel erg last van de verlatingsangst 😅 met name met naar bed brengen savonds. Overdag gaat ze gewoon makkelijk slapen maar savonds is het zodra we haar in bed leggen en er ook maar aan denken om weg te lopen een groot drama. Helemaal overstuur totdat je weer naar haar toe gaat, valt pas na lange tijd in slaap als we naast haar zitten op een stoel of tussen ons in in bed.. vrijdag zelfs bijna 3 uur bezig geweest 🙈..
terwijl voorheen was het in bed leggen en binnen paar minuten sliep ze zonder problemen 😅
8 maanden geleden
Oh echt, twee weken geleden zaten we we er nog in en dacht ik dat we het niet zouden overleven 😅 en opeens was daar weer de rust.. bizar.. en nu zou ik al bijna weer zijn vergeten hoe heftig die weken waren. Ik kan dus echt zeggen, het komt goed! Hier over twee dagen 10 maanden en zo'n 7 dagen nu weer normaal babygedrag haha.
8 maanden geleden
Reactie op Momoftwo20202024
Oh echt, twee weken geleden zaten we we er nog in en dacht ik dat we het ni ...
Haha ja dat is ook vaak weer zo; als die fase voorbij is dan ben je het ook weer zo vergeten.
Fijn dat het nu weer rustig is bij jullie, dat geeft hoop! 😂
8 maanden geleden
Hele grote ellende hier. Ieder uur wakker tussen in gaat redelijk maar vaak ook echt tegen me aan. Naar de opvang brengen drama, even weglopen drama en dat al een week of 4🤷🏼♀️ nooit een goede slaper geweest maar dit spant de kroon.. ondanks dat hij heel toevallig zaterdag een hele nacht heeft doorgeslapen in zijn eigen bed maar dat was dus eenmalig😑