18 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochtertje is nu een week. Heb haar nu alleen een romper korte mouw aangetrokken

3 maanden geleden

Onze zoon, van bijna 2 weken oud, ligt nu op dit moment in alleen korte mouw romper bij mij. Voor hem op dit moment warm genoeg.

3 maanden geleden

Hier 3 weken en ook alleen korte mouw romper aan. Ook gewoon buiten in de kinderwagen

3 maanden geleden

Mijn zoontje is nu bijna 2 weken en heeft alleen een rompertje met korte mouwen aan

3 maanden geleden

Onze dochter van 8 dagen ligt alleen in een luier, heerlijk de hele dag boven op de blote borst van 1 van ons. Perfect weer voor huid op huid 😊

3 maanden geleden

Wij hebben een korte mouwen romper, broekje en truitje aan. Zoontje is nu 2 weken. Had wel een wat lager geboorte gewicht en heb gister nog advies gevraagd bij het cb en die adviserde ook deze kleertjes.

3 maanden geleden

Ohgod mijn zoontje is 12 dagen en draagt nog een lange mouwen romper, boxpakje met lange mouwen en sokjes😱

3 maanden geleden

Reactie op inge!!!

Ohgod mijn zoontje is 12 dagen en draagt nog een lange mouwen romper, boxpa ...
Volgens mij is dat normaal hoor als je gaat google is dit ook wat je leest 🙈

3 maanden geleden

Reactie op inge!!!

Mijn zoontje heeft eigenlijk nog geen lange mouw romper aan gehad! Kraamzorg zei dat dit niet nodig is met dit weer hahaha. Nu alleen t shirt en korte broek zonder romper aan. Vanmiddag wel lange mouw en lange broek (dunne stof) maar toen liep z’n temp wel echt op!

3 maanden geleden

Reactie op Linnie2024

Mijn zoontje heeft eigenlijk nog geen lange mouw romper aan gehad! Kraamzor ...
Haha nou, mijn kraamzorg heeft hem nog ingewikkeld in een wollen dekentje en een kruikje😱😱😱😱😂😂😂 Vind het ook zo moeilijk wat ze aan te doen (nu zeker geen kruik of deken meer)😂

3 maanden geleden

Ik heb wel lange mouwen romper/broekje aan. Als ze slaapt een wollen dekentje over haar benen. Ze ligt dan wel heel lang stil…

3 maanden geleden

Hier 14 dagen, mouwloze romper, korte mouwen shirt, kort tuinbroekje

3 maanden geleden

Reactie op inge!!!

Haha nou, mijn kraamzorg heeft hem nog ingewikkeld in een wollen dekentje e ...
Hahahaha wat grappig dat ze dan zo verschillend zijn in adviezen😂.

3 maanden geleden

Mijn dochter van 5 dagen oud ligt in alleen een luier bij ons, zometeen in bed denk ik een korte mouwen romper en laken… ze voelt steeds zo warm aan. Als ze krampjes krijgt zelfs zweet op haar hoofdje. Zo zielig 😢 volgens mij is te warm kleden gevaarlijker dan te koud. In ieder geval is ieder kind weer anders in wat de beste optie is qua kleding

3 maanden geleden

Het is ook zo verschillend per kind, onze dochter is echt een koukleum dus heeft vaak veel meer kleding nodig dan de gewenste tog, is een hele zoektocht geweest 😛 luister vooral naar je gevoel!

3 maanden geleden

Hier 2 weken 2 dagen en hij draagt een boxpakje met korte mouwen en korte pijpjes en alleen een luier eronder. Ook buiten en in de auto. Begin van de avond had ie na een voeding wat op zijn boxpakje gespuugd en heeft ie tot ie in bad ging lekker in alleen een luier gelegen en dat ging ook helemaal prima. Morgen wordt het hier nog warmer, dus dan misschien ook een deel van de dag met alleen een luier of mouwloze romper!

3 maanden geleden

Reactie op inge!!!

Is helemaal niet erg of gek hoor! Het verschilt per kindje wat ze nodig hebben om hun temperatuur goed te houden, dus hou die temp en hun nekje in de gaten, dan komt t goed 😁

3 maanden geleden

Reactie op inge!!!

Haha nou, mijn kraamzorg heeft hem nog ingewikkeld in een wollen dekentje e ...
Kruik was hier miskoop van het jaar...🤣🤣 geen een keer gebruikt, nouja misschien kan ik hem nog eens uitlenen aan vrienden of familie die winterbabys krijgen...😂