18 Reacties

één maand geleden

Die van mij precies hetzelfde 21:00/22:00 voeden en dan slapen 00:00 wakker maken voor grote voeding. 03:30 kleine voeding en dan slaapt ze door tot soms zeker wel 10:45

één maand geleden

Hartstikke normaal op deze leeftijd! Bij jonge baby’s lopen de dutjes vaak tot laat in avond door en valt ‘bedtijd’ daarom later. Mijn ervaring van onze oudere dochter is dat dit bij haar rond 3/4 maanden veranderde, en we haar rond 19:00/19:30 naar bed konden doen. Zoontje van 8 weken nu krijgen we idd ook rond 21:00 in z’n bedje nu. Met nog 2 tot 3 nachtvoedingen daarna.

één maand geleden

Reactie op Zonnebloem🌻

Hartstikke normaal op deze leeftijd! Bij jonge baby’s lopen de dutjes vaak ...
Dat is goed om te weten! Nog even wachten dan haha Hoe heb jij haar uiteindelijk wel in 19:00 in bed gekregen? Elke keer gewoon proberen of…?

één maand geleden

Hier nog echt geen vaste slaaptijden. Ga wel altijd na laatste avondfles rond 22.30 uur naar boven. Eerst sliep ze dan wel om half 12 ofzo maar nu tegenwoordig slaapt ze slechter en onrustiger.. weet ook nog niet echt wat der ritme is en voeden op verzoek

één maand geleden

Hier ook hetzelfde, mijn zoontje is nu bijna 13 weken.

één maand geleden

Reactie op Mirimiri

Hier nog echt geen vaste slaaptijden. Ga wel altijd na laatste avondfles ro ...
Lastig he.. hoorde van zoveel dat ze met deze leeftijd al vroeg naar bed gingen en vaste slaapjes hebben overdag. Maar wel goed om te weten dat het niet bij iedereen is dus😅

één maand geleden

Reactie op Mirimiri

Hier nog echt geen vaste slaaptijden. Ga wel altijd na laatste avondfles ro ...
Precies hetzelfde hier

één maand geleden

Bij mij is het zo verschillend. De ene dag gaat ze al rond 19:30-20:00 slapen tot de volgende ochtend. De andere dag slaapt ze pas erg laat en is ze ook moeilijk in slaap te krijgen. De andere dag weer komt ze nog voor een voeding in de nacht. Geen touw aan vast te knopen. Enige nadeel is dat ik daardoor ook niet echt een ritme kan opbouwen. Heb jij dat wel? En is jou zoontje makkelijk in slaap te krijgen rond 22:00? Mijn dochtertje is trouwens 23:00.

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Bij mij is het zo verschillend. De ene dag gaat ze al rond 19:30-20:00 slap ...
Sorry 23:00 moest 11 weken zijn 😂😂

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Bij mij is het zo verschillend. De ene dag gaat ze al rond 19:30-20:00 slap ...
Nou overdag is het bij ons ook echt elke dag anders. Totaal geen ritme, maar ook niet te krijgen want hij doet elke dag weer wat anders.. ook al doe ik hetzelfde. Savonds na zn voeding slaapt hij wel meteen inderdaad en snachts is nu ook al de hele week hetzelfde. Nu overdag nog en even wat eerder naar bed😅

één maand geleden

Hier hetzelfde. Probeer elke ochtend wel tussen 07.00-7.30 de fles te geven zodat we een beetje in een ritme zitten qua flessen. Maar het lukt niet om na de fles van 18.30-19.00 ‘m al op bed te leggen tot de laatste avond fles. Meestal slaapt hij wel tussen 20.30 en 21.00 tot de lage fles, maar dan kunnen we hem niet weg leggen. Ik kijk er eerlijk gezegd wel naar uit dat die tijd gaat komen. De kleine man is trouwens 10 weken ;-) Als we hem na de late fles weg leggen dan slaapt hij wel goed en komt dan nog 1 keer ‘s nachts.

één maand geleden

Reactie op Mom|Dad

Sorry 23:00 moest 11 weken zijn 😂😂
Whaha slaaptekort? 😜😂

één maand geleden

Reactie op Celesta Kneppers

Nou overdag is het bij ons ook echt elke dag anders. Totaal geen ritme, maa ...
Ja hier ook en soms gaat het 2 dagen goed en dan denkt madam weer tis mooi geweest tijd voor vernieuwing 😂😂

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Whaha slaaptekort? 😜😂
Hahaha nou maar echt! Door slaaptekort ga je rare dingen zeggen of typen

één maand geleden

Bij ons gaat hij tussen 1730 en 1900 naar bed. Dan wakker maken rond 2300-00:00 voor een fles en daarna wordt hij wakker tussen 0500-0700

één maand geleden

Hij is bijna 11 weken

één maand geleden

Reactie op Celesta Kneppers

Dat is goed om te weten! Nog even wachten dan haha Hoe heb jij haar uiteind ...
Goeie vraag haha dat ging echt geleidelijk. Volgens mij inderdaad gewoon af en toe proberen.. opeens sliep ze een keer van 19:00 tot 03:00 herinner ik me, vanaf dat moment altijd rond 19:00 naar bed kunnen doen. Toen was ze dus een maand of 4. Je gaat het echt merken als je kindje er klaar voor is!! Er zijn vast kindjes die dit eerder kunnen/al lang slapen/een ritme hebben etc etc. Maar ik weet vrij zeker door ervaringen om me heen, dat het echt wel 6 maanden duurt voordat baby’s echt een beetje een ritme hebben. Alles daarvoor zou ik denken: mooi meegenomen!

één maand geleden

Onze meid is bijna 10 weken! En wij geven om 21:00 voeding en dan slaapt ze rond 21:30 en dan komt ze of rond 6 of pas om 8 uur