15 Reacties

4 dagen geleden

Van 5 maanden*

4 dagen geleden

Maximaal 2 uur en liefst iedere half uur tot 1 uur een kwartier eruit halen dacht ik.

4 dagen geleden

Volgens mij is het max 2 uur achter elkaar. Dan moet je hem er ff uithalen. Weet niet wat het maximum op een dag is. Wij zijn met onze oudste naar Zwitserland gereden toen hij een maand of 9 was. We zijn toen elke 2 uur gestopt ff een half uurtje eruit ofzo en toen weer verder gereden

4 dagen geleden

Niet te druk om maken. Wij zijn naar Frankrijk gereden heen en terug en hebben alleen voor voedingen gestopt. Volgende dag lekker languit laten liggen

4 dagen geleden

Mijn zoontje valt met z’n hoofdje helemaal naar voren in de maxi cosi als hij in slaap valt. Is dit erg?

4 dagen geleden

Reactie op roosss12

Mijn zoontje valt met z’n hoofdje helemaal naar voren in de maxi cosi als h ...
Zou hem dan wel ff goed leggen ivm een de kuchtweg die miss geblokkeerd word

4 dagen geleden

Reactie op Naomi99

Zou hem dan wel ff goed leggen ivm een de kuchtweg die miss geblokkeerd wor ...
Dit idd. En weet niet welke stoel je hebt en hoe oud je zoontje is @ts, maar zit er misschien een stoelverkleiner in die eruit moet?

4 dagen geleden

Wij zijn naar oostenrijk geweest toen die 8 weken was. Ook 2x gestopt voor de voeding. Voor de rest alleen maar on de maxi cosi gezeten. Wij hebben er totaal er 9 uurtjes overgedaan. Daarna wel een rustdag ingelast zodat die lekker languit kon en even kon acclimatiseren.

4 dagen geleden

Niet elke dag uren, maar een dag of twee lang voor vakantie is niet erg.

4 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Dit idd. En weet niet welke stoel je hebt en hoe oud je zoontje is @ts, maa ...
Maxi cosi pebble volgens mij. De stoel verkleiner is er al uit. Ik leg hem dan ook weer terug met z’n hoofdje. Maar daarna zakt hij weer terug

3 dagen geleden

Reactie op roosss12

Maxi cosi pebble volgens mij. De stoel verkleiner is er al uit. Ik leg hem ...
Heb je wel het hoofd kussentje er nog in?

3 dagen geleden

Reactie op Xlis

Heb je wel het hoofd kussentje er nog in?
Oh wat dom is denk dat dat het is. We hebben de maxi cosi van iemand gekregen. Er zat dus echt een verkleiner in en daaronder nog een verkleiner (dacht ik). Maar dat zal de hoofdsteun wel zijn. Die zit niet alleen bij het hoofd maar in de hele maxi cosi toch?

3 dagen geleden

Reactie op roosss12

Oh wat dom is denk dat dat het is. We hebben de maxi cosi van iemand gekreg ...
Klopt

2 dagen geleden

Reactie op roosss12

Oh wat dom is denk dat dat het is. We hebben de maxi cosi van iemand gekreg ...
Dit is de handleiding van de pebble pro (die heb ik) en ik heb dus het hoofd kussentje erin en het kussentje wat de zit verkleiner is eruit. Ik snap de verwarring hoor want het lijkt 1 ding te zijn, maar het zijn 2 losse dingen!

2 dagen geleden

Mijn moeder vertelde me dat ze vroeger de maxicosi als wippertje gebruikte en ik ben een gezonde vrouw 🤪🤪 niet te druk om maken zou ik zeggen