Volgens mij is het max 2 uur achter elkaar. Dan moet je hem er ff uithalen. Weet niet wat het maximum op een dag is. Wij zijn met onze oudste naar Zwitserland gereden toen hij een maand of 9 was. We zijn toen elke 2 uur gestopt ff een half uurtje eruit ofzo en toen weer verder gereden
Wij zijn naar oostenrijk geweest toen die 8 weken was. Ook 2x gestopt voor de voeding. Voor de rest alleen maar on de maxi cosi gezeten. Wij hebben er totaal er 9 uurtjes overgedaan. Daarna wel een rustdag ingelast zodat die lekker languit kon en even kon acclimatiseren.
Oh wat dom is denk dat dat het is. We hebben de maxi cosi van iemand gekregen. Er zat dus echt een verkleiner in en daaronder nog een verkleiner (dacht ik). Maar dat zal de hoofdsteun wel zijn. Die zit niet alleen bij het hoofd maar in de hele maxi cosi toch?
Oh wat dom is denk dat dat het is. We hebben de maxi cosi van iemand gekreg ...
Dit is de handleiding van de pebble pro (die heb ik) en ik heb dus het hoofd kussentje erin en het kussentje wat de zit verkleiner is eruit. Ik snap de verwarring hoor want het lijkt 1 ding te zijn, maar het zijn 2 losse dingen!