20 Reacties

3 weken geleden

Ergens tussen 1,5 tot 2,5 uur hier. Meestal 1,5 tot 2 uur.

3 weken geleden

Reactie op Mamavanmini93

Ergens tussen 1,5 tot 2,5 uur hier. Meestal 1,5 tot 2 uur.
Same here. Soms ook nog 2 slaapjes rond 1030-1200 en dan 1500-1630. Meestal als hij drukke dagen gehad heeft of niet zo lekker is

3 weken geleden

Tussen 1.5 en 3 uur

3 weken geleden

Reactie op Ebony1310

Same here. Soms ook nog 2 slaapjes rond 1030-1200 en dan 1500-1630. Meestal ...
Hoe laat word de kleine in de ochtend wakker?

3 weken geleden

1,5-2,5 uur. Na een lange nacht meestal 1,5 uur, als hij erg vroeg wakker was en hij slaapt nog na 2,5 uur maak ik hem wakker.

3 weken geleden

Misschien proberen om d'r wat later na bed te brengen voor een dutje? Lijkt me voor haar en jou fijner.

3 weken geleden

Onze zoon 1 dutje van ongeveer 2 uur meestal. Met enkele keer wat korter of langer. Meestal maken we hem wel na 2,5 uur wakker als hij dan nog slaapt!

3 weken geleden

En de mijne doet af en toe ook hazenslaapjes van 50 min. Maar dan probeer ik 'm terug te laten slapen. Over het algemeen tussen de 1-2 uurtjes. Heeel soms langer dan 2 uur.

3 weken geleden

Reactie op LaarLeey

Hoe laat word de kleine in de ochtend wakker?
Verschilt, tussen 05:30 en 08:30. Geen peil op te trekken. Gaat meestal tussen 19:00-19:30 slapen. Vaak als hij vroeg wakker is, nemen we hem nog wel bij ons in bed. Is dan soms wat onrustig, maar slaapt meestal wel tot ongeveer 07:30

3 weken geleden

Hoe lang is haar nacht, hoelaat is ze wakker en hoelaat start je haar middagslaapje? En is ze al lang over op 1 dut? Hier heel soms 45/50 min, maar meestal 1 uur wel en nu ook weer af en toe 1,5 uur (of langer).

2 weken geleden

Reactie op Oummouss

Misschien proberen om d'r wat later na bed te brengen voor een dutje? Lij ...
Dan is ze juist oververmoeid ofzo en word het huilerig slapen

2 weken geleden

Meestal tussen 1 uur en 1,5 uur! Niet zo lang als de meeste kindjes. Maar aan de andere kant slaapt hij wel iets van 14 uur snachts 馃槀

2 weken geleden

Hier in de middag 1 slaapje van ongeveer een uur soms 1,5 uur maar soms ook maar 40/45 minuten. Heel verschillend dus. Als ik merk dat ze nog moe is als ze wakker wordt laat ik haar nog even bij mij op schoot verder slapen of laat ik haar nog even tutten (heeft soms ff de tijd nodig om wakker te worden)馃ぃ. Slaapt in de nacht wel 12 uur gemiddeld. Komt je kleine nog erg moe over als ze na 40 minuten wakker wordt?

2 weken geleden

Mijne slaapt nu 1 dutje van ongeveer 1,5-2,5 uur. Wij hebben wel de bedtijd vervroegt om het dutje wat langer te laten zijn. Leek bij ons alsof hij door oververmoeidheid korter sliep.

2 weken geleden

Reactie op Zomerzonnestraaltje

Mijne slaapt nu 1 dutje van ongeveer 1,5-2,5 uur. Wij hebben wel de bedtijd ...
Dit klopt ook wel wat je zegt ja. Hoe later erin, hoe korter slapen overdag het algemeen. Net als voor de nacht 馃檪 Hier ook bijvoorbeeld vandaag al kwart v 12 erin, en ze slaapt nog nu.

2 weken geleden

1,5-2,5 uur! 鈽猴笍

vorige week

Reactie op New mommy 2024

Hier in de middag 1 slaapje van ongeveer een uur soms 1,5 uur maar soms ook ...
Ja mijn dochter slaapt ook wel 12 uur in de nacht en ze is na haar dutje niet moe. Misschien korte dutje door lange nacht?

vorige week

Reactie op Zomerzonnestraaltje

Mijne slaapt nu 1 dutje van ongeveer 1,5-2,5 uur. Wij hebben wel de bedtijd ...
Ga ik ook maar even proberen

vorige week

Ik denk gemiddeld 2 uur. Soms een uitschieter van 3 uur of dat ik haar zelfs moet wakker maken omdat we anders in de avond in de knel komen. Moet zeggen dat het voorheen wel anders was: toen ze nog geen 6 maanden was, waren haar dutjes vaak maar 1 cyclus 脿 24 minuten en dat werd langzaamaan wat langer.

3 dagen geleden

Dochtertje van 18,5 maand. Slaapt 1,5-2u.馃槆