En de mijne doet af en toe ook hazenslaapjes van 50 min. Maar dan probeer ik 'm terug te laten slapen. Over het algemeen tussen de 1-2 uurtjes. Heeel soms langer dan 2 uur.
Verschilt, tussen 05:30 en 08:30. Geen peil op te trekken. Gaat meestal tussen 19:00-19:30 slapen. Vaak als hij vroeg wakker is, nemen we hem nog wel bij ons in bed. Is dan soms wat onrustig, maar slaapt meestal wel tot ongeveer 07:30
Hoe lang is haar nacht, hoelaat is ze wakker en hoelaat start je haar middagslaapje?
En is ze al lang over op 1 dut?
Hier heel soms 45/50 min, maar meestal 1 uur wel en nu ook weer af en toe 1,5 uur (of langer).
Hier in de middag 1 slaapje van ongeveer een uur soms 1,5 uur maar soms ook maar 40/45 minuten. Heel verschillend dus. Als ik merk dat ze nog moe is als ze wakker wordt laat ik haar nog even bij mij op schoot verder slapen of laat ik haar nog even tutten (heeft soms ff de tijd nodig om wakker te worden)馃ぃ. Slaapt in de nacht wel 12 uur gemiddeld. Komt je kleine nog erg moe over als ze na 40 minuten wakker wordt?
Mijne slaapt nu 1 dutje van ongeveer 1,5-2,5 uur. Wij hebben wel de bedtijd vervroegt om het dutje wat langer te laten zijn. Leek bij ons alsof hij door oververmoeidheid korter sliep.
Mijne slaapt nu 1 dutje van ongeveer 1,5-2,5 uur. Wij hebben wel de bedtijd ...
Dit klopt ook wel wat je zegt ja.
Hoe later erin, hoe korter slapen overdag het algemeen.
Net als voor de nacht 馃檪
Hier ook bijvoorbeeld vandaag al kwart v 12 erin, en ze slaapt nog nu.
Ik denk gemiddeld 2 uur. Soms een uitschieter van 3 uur of dat ik haar zelfs moet wakker maken omdat we anders in de avond in de knel komen. Moet zeggen dat het voorheen wel anders was: toen ze nog geen 6 maanden was, waren haar dutjes vaak maar 1 cyclus 脿 24 minuten en dat werd langzaamaan wat langer.