9 Reacties

12 dagen geleden

Ze doet het er trouwens goed op en is overdag heel helder. Het is dus vast geen probleem maar het maakt me soms onrustig. Dan check ik steeds of het wel goed gaat

12 dagen geleden

Die van ons slaapt ook (meestal) zo'n 11 uur achter elkaar. Overdag komt ze ongeveer om de 2,5 uur (5/6 keer) voor bv. Ze groeit goed, is lekker actief overdag dus ik maak me geen zorgen over de nacht.

12 dagen geleden

Hier 3 maanden precies en laat er ook makkelijk 12/13 uur tussen. Kwamen eerst vaak niet uit met 5 flessen van 180 (moesten dan een fles als we naar bed gingen geven), dus zijn nu sinds 3 dagen over op 4 flesjes van 210 en dan lekker tussen 18.30 en 19.30 naar bed tot de volgende ochtend :)

12 dagen geleden

Als ze overdag genoeg binnen krijgen maakt het niet uit dat er zo lang tussenzit lijkt me

12 dagen geleden

Hii, die van ons slaapt ook ongeveer 10/11 uur achter elkaar. Hij is overdag blij en heeft goeie plasluiers en groeit goed . Ik laat hem lekker slapen. Dus ik zou me geen zorgen maken als ze genoeg plasluiers heeft en goed groeit! 😁

12 dagen geleden

Zou me inderdaad geen zorgen maken en lekker laten slapen, zolang er overdag genoeg gedronken wordt!

11 dagen geleden

Dank jullie wel. Het voelt zo lang maar misschien maar gewoon van genieten dat ze zo lekker doorslaapt!

10 dagen geleden

Ja hoor hier ook een bv baby die rustig in de nacht 12u er tussen laat. Heerlijk! Zo kan ik eens warme koffie drinken in de ochtend 🤭

8 dagen geleden

Onze dochter ook hoor, 16 weken, 19.00 laatste fles en eerste weer om 08.00. Drinkt overdag 4 flessen van 210.