12 Reacties

één maand geleden

Met een hydrofiele doek erdoor

één maand geleden

Reactie op Chan98

Zo doe ik het ook en daarvoor eerst goed langs met billendoek en dan met vochtige hydrofiele doek en vervolgens droogmaken met ook weer een doek :-)

één maand geleden

Ik heb ook altijd olie in het bad en herken het plakkerige badje. Doe mijn baby 2x per week in bad en doe altijd alleen even doekje met water bij het leeg gooien en dan 1x per 2 of 3 weken (wanneer ik er aan denk) even net allesreiniger en goed uitspoelen daarna.

één maand geleden

Reactie op barbzz

Ik heb ook altijd olie in het bad en herken het plakkerige badje. Doe mij ...
Aah zo! Is allesreiniger wel veilig betreft hun gevoelige huid weetje wel..

één maand geleden

Reactie op Chan98

Aah oke en dan bedoelje gewoon mee afdrogen?

één maand geleden

Reactie op Oummouss

Aah oke en dan bedoelje gewoon mee afdrogen?
Ja wij gebruiken dezelfde als waar we de baby mee hebben afgedroogd

één maand geleden

Reactie op Oummouss

Aah zo! Is allesreiniger wel veilig betreft hun gevoelige huid weetje wel.. ...
Tot nu toe geen problemen mee gehad in ieder geval. Wel even goed uitgespoeld na het schoonmaken en nog een keer een nat schoon doekje er doorheen gehaald, maar zo aggressief is allesreiniger nou ook weer niet toch? Ik zou bijvoorbeeld geen heftige ontvetter gebruiken waarbij je handschoenen nodig hebt, maar dit gaat prima. Maar ik ben ook zo iemand die geen apart wasmiddel voor de baby was gebruikt enzo. Ik dacht als ze ergens last van heeft is dat het eerste wat ik kan wisselen, maar dat gaat ook prima. Natuurlijk moet je een beetje voorzichtig zijn, maar ze kunnen wel wat hebben ;)

één maand geleden

Ik doe het ook schoonvegen met hydrofiele doek na elke douchbeurt. 1x in de week grondig wassen met dreft.

één maand geleden

Ik ben er een beetje makkelijk in aangezien mijn baby niet echt vies is voor hij het water in gaat. Ik doe na het badje alleen ff met heet water afspoelen, blijft dan inderdaad beetje plakkerig door de badolie. Daarom spoel ik hem ook altijd weer even om met heet water voordat ik hem weer gebruik. En af en toe als ik hem wel echt wil schoonmaken dan doe ik dat gewoon met mijn douchegel 🙈 dat haalt het vettige volledig weg en is geen chemisch schoonmaak middel dus lijkt me veilig

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik ben er een beetje makkelijk in aangezien mijn baby niet echt vies is voo ...
Slim dit!

20 dagen geleden

Dit kan je ook gebruiken! Ik heb dit altijd in huis om mee schoon te maken maar blijkbaar is het ook veilig voor de huid. Ik moest mijn zoontje er deze week in badderen op doktersadvies ivm een ontsteking. Dus dan kan je er veilig het badje mee schoonmaken!

19 dagen geleden

Mijn kraamhulp maakte het badje schoon met alcohol(uit het kraampakket), waar je ook de thermometer mee schoonmaakt.