12 Reacties
één maand geleden
Reactie op Oummouss
Aah zo! Is allesreiniger wel veilig betreft hun gevoelige huid weetje wel.. ...
Tot nu toe geen problemen mee gehad in ieder geval. Wel even goed uitgespoeld na het schoonmaken en nog een keer een nat schoon doekje er doorheen gehaald, maar zo aggressief is allesreiniger nou ook weer niet toch?
Ik zou bijvoorbeeld geen heftige ontvetter gebruiken waarbij je handschoenen nodig hebt, maar dit gaat prima.
Maar ik ben ook zo iemand die geen apart wasmiddel voor de baby was gebruikt enzo. Ik dacht als ze ergens last van heeft is dat het eerste wat ik kan wisselen, maar dat gaat ook prima. Natuurlijk moet je een beetje voorzichtig zijn, maar ze kunnen wel wat hebben ;)
één maand geleden
Ik ben er een beetje makkelijk in aangezien mijn baby niet echt vies is voor hij het water in gaat. Ik doe na het badje alleen ff met heet water afspoelen, blijft dan inderdaad beetje plakkerig door de badolie. Daarom spoel ik hem ook altijd weer even om met heet water voordat ik hem weer gebruik. En af en toe als ik hem wel echt wil schoonmaken dan doe ik dat gewoon met mijn douchegel 🙈 dat haalt het vettige volledig weg en is geen chemisch schoonmaak middel dus lijkt me veilig
20 dagen geleden
Dit kan je ook gebruiken! Ik heb dit altijd in huis om mee schoon te maken maar blijkbaar is het ook veilig voor de huid. Ik moest mijn zoontje er deze week in badderen op doktersadvies ivm een ontsteking. Dus dan kan je er veilig het badje mee schoonmaken!