172 Reacties

één maand geleden

Reactie op mommyyynn

Ik heb een zoon van 5, bijna 6 en nu een dochter van 6 weken. De man gaat m ...
Hahahah ik zou gaan voor verwachtingen bijstellen 🥲😂 Waarom wil je haar zoveel mogelijk in eigen bed? Of wil ze dat zelf? Ik hoop dit keer ZO op een wagenslaper. Mijn dochter sliep idd alleen in dr bed… Als dr broer zo is heb ik echt een probleem 😂

één maand geleden

Reactie op saartje2024

Hahahah ik zou gaan voor verwachtingen bijstellen 🥲😂 Waarom wil je haar z ...
Haha ja ik dacht al zoiets! Ja ik wil zoveel mogelijk ritme en regelmaat bij haar. De eerste was een huilbaby dus nogal getraumatiseerd 🤣. Ze slaapt wel in de wagen dus ik kan haar wel meenemen naar buiten, maar niet de hele dag! Ga ook maar vriendjes inschakelen om mee te spelen denk ik 😅

één maand geleden

Reactie op mommyyynn

Haha ja ik dacht al zoiets! Ja ik wil zoveel mogelijk ritme en regelmaat bi ...
Oooh een huilbaby wat erg. Snap helemaal dat dat een klein trauma heeft gelaten. Maar ik merk met twee kinderen dat ik dacht ervaren te zijn maar uiteindelijk begin ik precies weer op nul. Deze is zo anders dan mijn dochter was! Ik zou je vooral lekker door haar laten leiden. Als je merkt dat overal slapen niet meer werkt kan je altijd nog terug naar ritme creëren. Onze dochter sliep eerst ook overal en toen ze meer alart en wakker werd inderdaad alleen nog in bed. Correctie; eerst alleen in draagzak toen alleen nog in bed hahah. Ik bid dat dit er een wordt met een minder specifieke gebruiksaanwijzing maar go with the flower. Het lijkt erop haha!

één maand geleden

Reactie op saartje2024

Oooh een huilbaby wat erg. Snap helemaal dat dat een klein trauma heeft gel ...
Go with the flower 🌻

één maand geleden

Reactie op saartje2024

Oooh een huilbaby wat erg. Snap helemaal dat dat een klein trauma heeft gel ...
Ja zo heftig! Het is ook allemaal anders altijd hè met die baby’s ☺️. En je weet wat ze zeggen: ze worden vanzelf groot. Morgen gaan we maar weer de speeltuin onveilig maken 👍🏻😁

één maand geleden

Ik morgen voor het eerst alleen ‘schoolrun’ naar de opvang met baby en peuter. Send me good vibes.

één maand geleden

Wat mij enorm tegenvalt van mezelf is dat ik blijkbaar niet competent genoeg ben om op twee kinderen te letten. We waren op het strand met wat mensen en de oudste was aan het spelen en ik zat met mn drie weken oude baby op schoot. Je zou denken: simpel als wat. Maar regelmatig schoot ik in paniek omdat ik al eventjes niet op de oudste had gelet omdat ik met de baby bezig was of afgeleid was. Ik was wel met mn partner en moeder dus die lette ook op de oudste. En ik slaap al weken amper, in mijn verdediging…maar ik schrok van mezelf, alsof de oudste ineens niet meer boeit ofzo…terwijl ze mn alles is!!! Voel me zo rot, ik ga voorlopig niet in mn eentje ergens heen met twee kinderen..

één maand geleden

Reactie op layla223

Wat mij enorm tegenvalt van mezelf is dat ik blijkbaar niet competent genoe ...
Oh dit heb ik precies op het strand gehad. En ook op een terrasje waar om de hoek een speeltuintje was. Was de oudste ineens kwijt. Helemaal in paniek. Zegt mijn man heel rustig die zit op de glijbaan om de hoek. Vroeger had ik dat echt niet gemist dat ze ergens heen ging. Op zich ook wel goed om de oudere kindjes wat los te laten, maar het moet idd wel veilig blijven. Ik heb nu voor de oudere 2 wel sos armbandjes laten maken voor als ik ze kwijt raak 🥴

één maand geleden

Reactie op layla223

Wat mij enorm tegenvalt van mezelf is dat ik blijkbaar niet competent genoe ...
Een strand is ook wel heftig hoor, dat kost mij ook met de oudere jongens energie. Veel andere mensen, water. Wat helpt is ze een bepaald kleur shirt aan te doen. Hier is het dan fel groen met een fel oranje zwembroek. Ze hebben SOS bandjes om. Ook al ben je 100% met 1 kind bezig dan nog ga je dingen niet zien. En zeker vermoeid is dat nu even geen doen. Begin klein met een speeltuintje en vanaf daar verder groeien :). Maar dat je ermee bezig bent is al super !

één maand geleden

Ik ben nu voor het eerst anderhalf uur alleen met baby en peuter en wat een drama 🥲 Waarom wilde ik dit ook alweer? 😂

één maand geleden

Ik heb vandaag voor het eerst het ochtendritueel met peuter en baby gedaan. Los van dat de keuken volledig onder de pindakaas zat en ik met een tiet uit de pyjama de peuter heb uitgezwaaid, ging het best oké whaha. Wat een drukte...

één maand geleden

Reactie op Stroopwafels

Ik heb vandaag voor het eerst het ochtendritueel met peuter en baby gedaan. ...
Klinkt succesvol voor de eerste keer!

één maand geleden

Reactie op Stroopwafels

Ik heb vandaag voor het eerst het ochtendritueel met peuter en baby gedaan. ...
Dat klinkt als een hartstikke succesvolle eerste keer!

één maand geleden

Komt goed! Ben sinds gister alleen. En ons zoontje is 2 weken. En dochter van bijna 2. Vooral zelf rustig blijven.

één maand geleden

Vanmorgen een ochtend waarbij de oudste van 4 een mega dwarse en boze bui had, veel huilen en ruzie zoeken met zn broertje van 2,5. En een tweeling van 5 weken die beiden oververmoeid waren en aan het huilen.. hoe ga ik dit ooit alleen doen? Gelukkig was mijn man nog thuis, nog een paar weken..

één maand geleden

Reactie op Gjneee

Vanmorgen een ochtend waarbij de oudste van 4 een mega dwarse en boze bui h ...
Oooohhhh een 2ling! Dat is aanpoten zeg met nog 2 erbij 😳 denk dat als jullie allemaal enigszins schoon zijn aan het einde van de dag en gegeten hebben je al heel trots mag zijn!

één maand geleden

Volgende week ben ik 4 dagen alleen met dochters van 4, 2.5 en baby van 4 weken. Man moet paar dagen naar het buitenland. Op donderdag zijn de oudste 2 bij de bso en opvang, vrijdag is iedereen thuis en zaterdag ga ik maar logeren bij mijn schoonmoeder omdat ik denk dat ik anders gek wordt. Het meeste zie ik op tegen het wakker worden ‘s ochtends. Dan ligt de baby meestal op mij en moet de middelste uit bed worden gehaald. Maar goed, zal allemaal wel lukken. Ga proberen makkelijk te koken/vooruit te koken en boodschappen te doen en dan komt het vast wel goed

één maand geleden

Reactie op layla223

Wat mij enorm tegenvalt van mezelf is dat ik blijkbaar niet competent genoe ...
Hahaha, precies na jouw verhaal gebeurde mij zoiets met onze hond. Kwamen terug van een uurtje strand (even oefenen), stond onze hond ons op te wachten in de tuin... Die had natuurlijk naar binnen gemoeten voordat we gingen.. oops..

één maand geleden

Reactie op kich

Volgende week ben ik 4 dagen alleen met dochters van 4, 2.5 en baby van 4 w ...
Wat mij hielp, was om de wekker te zetten. Dan kun je de baby voeden of even wat voor de anderen doen alvast 😆

één maand geleden

Reactie op CarolineF1986

Wat mij hielp, was om de wekker te zetten. Dan kun je de baby voeden of eve ...
Ja dat ga ik ook maar doen denk. Die ochtendslaapjes heb ik wel nodig, maar een rustig kopje koffie voor de chaos nog veel meer 😂