172 Reacties

één maand geleden

Hier sinds 3 dagen alleen met.peuter en baby. Dit gaat tot nu toe super goed😊 Scheelt denk ik wel dat de peuter vaak tot 8/half 9 slaapt en ik in de tussentijd de baby al weer in der eigen bed heb liggen. Ze slaapt tot nu toe elke keer in der eigen bed overdag en in de nacht. Of in de wandelwagen als we ergens heen gaan. Peuter gaat volgende week weer naar de peuterspeelzaal 2 ochtenden in de week en 1 dag in de week naar de gastouder. Even weet wat meer regelmaat. 😊

één maand geleden

Ik ben morgen jarig en voor het eerst de hele dag alleen thuis met de twee kindjes. Heel benieuwd hoe feestelijk dat wordt 😅

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Ik ben morgen jarig en voor het eerst de hele dag alleen thuis met de twee ...
Succes en gefeliciteerd!

één maand geleden

Reactie op kich

Succes en gefeliciteerd!
Lief, dankjewel!

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Ik ben morgen jarig en voor het eerst de hele dag alleen thuis met de twee ...
Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het zal gaan! Hier ook de eerste dag alleen met 2 kindjes

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Ik ben morgen jarig en voor het eerst de hele dag alleen thuis met de twee ...
Gefeliciteerd!

één maand geleden

Vanochtend man voor het eerst naar het werk. Peuter sliep uit tot 7 uur 😎 Zelf gedoucht, aangekleed. Peuter aangekleed, haren ingevlochten, naar oma gebracht. Baby is aangekleed, ligt lekker op me te tukken. Na het brengen van de peuter de boodschappen voor vandaag en morgen gedaan, en de eerste was draait. 💪 Natuurlijk gaan straks niet alle ochtenden zo, maar wel heel blij dat de eerste zo begint.

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Vanochtend man voor het eerst naar het werk. Peuter sliep uit tot 7 uur 😎 ...
Wow! Dat liep gesmeerd! Die kan je alvast in je zak steken

één maand geleden

Reactie op Mandyr91

Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe het zal gaan! Hier ook de eerste dag alleen ...
Toch wel spannend hé, hoe gaat het bij jou tot nu toe? Hier leeft iedereen nog, dus ik ben tevreden 😂

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Vanochtend man voor het eerst naar het werk. Peuter sliep uit tot 7 uur 😎 ...
Wat heerlijk zeg!

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Vanochtend man voor het eerst naar het werk. Peuter sliep uit tot 7 uur 😎 ...
Wow dit klinkt wel als een professional 😃. Wij moesten de oudste naar school brengen. Netjes op tijd de wekker. Mijn man die 3 klaar gemaakt dus ik hoefde alleen mezelf en de baby. Die spuugde zich 3 keer onder 😂😂. Voelde minder gesmeerd. En wegleggen is nu een no go deze dagen

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Toch wel spannend hé, hoe gaat het bij jou tot nu toe? Hier leeft iedereen ...
Peuter is al van de bank gevallen, dus zat met een baby in een draagzak en een huilende peuter op de bank, maar ze leven nog😂 moet zeggen tot nu toe valt het mee, vanmiddag met z'n drietjes naar de osteopaat, dus dat zal wel een uitdaging worden.

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Wow dit klinkt wel als een professional 😃. Wij moesten de oudste naar scho ...
Oh neee 😢 nu maar een draagzak feest tegen het spugen? 😬

één maand geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh neee 😢 nu maar een draagzak feest tegen het spugen? 😬
Hij ligt nu op mij te slapen. Gelukkig niet in de draagzak gespuugd🥳. De melk komt zo snel dat hij slordig drinkt. Hij boert wel nadien maar toch niet voldoende en dan komt er een bubbel met veel melk terug.

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hij ligt nu op mij te slapen. Gelukkig niet in de draagzak gespuugd🥳. De m ...
Oh ja dat snel komen en slordig drinken is wel herkenbaar. Er wordt 4-5 min gedronken en het stroomt soms over 😅

één maand geleden

Hier ook een peuter en een baby, volgende week voor t eerst alleen. Moet zeggen dat t vertrouwen langzaam groeit, ik kan ook weer steeds meer gelukkig na de keizersnede. In de ochtend lekker naar buiten met z’n allen en tijdens dutjes van de baby veel aandacht voor m’n dochter, dat lijkt goed te werken.

één maand geleden

Over een half uur is m'n vriend klaar met werken en ik moet zeggen dat het me tot nu toe alles is meegevallen! Zelfs een eindje met de hond kunnen wandelen met peuter in de wagen en baby in de draagzak.

één maand geleden

Yep, hier ook veel stress gehad. Ons 3 kindje is 5 weekjes en mijn andere twee kinderen zijn 8 en 6 mijn man moest meteen weer werken (eigen onderneming)en ik bleef achter met 3 kids middenin de zomervakantie iedereen was weg en de kinderen waren verveeld en druk ik vond het zwaar en pittig maar langzaamaan krijg ik meer vertrouwen en leer ik ook onze jongste steeds beter kennen en begrijpen als blijft het ook echt loslaten en Go White te Flo soms hoor en niet teveel gaan denken maar gewoon doen. Je kunt het !

één maand geleden

Reactie op Evaa1991

Over een half uur is m'n vriend klaar met werken en ik moet zeggen dat het ...
Nou, hebben ze je toch een fijne verjaardag gegeven zo hopelijk 💃

één maand geleden

Nou eerste nacht alleen. Naar bed brengen ging top. Vannacht elke 2 uur gevoed 😩 om 4 uur werd kleuter wakker want wilde bij mij slapen want papa was er niet en dat was zielig voor mij. Heb gezegd ander keertje en dat pikte ze gelukkig. Om half 6 voeden. Om 6 uur begon peuter te jengelen. Het is me gelukt om de baby een half uur weg te leggen. In die tijd peuter uit bed, mezelf wat aangetrokken en kleuter uit bed. Daarna met baby erbij alles aankleden en ontbijten en baby voeden (die wilde uiteraard niet drinken nu). Daarna de hele bups naar de opvang en bso en om half 10 was ik weer thuis met de baby 🥴 nu even bijkomen en vanmiddag iedereen weer op gaan halen……..