172 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op Stroopwafels

Hoe zien jullie avonden eruit? Ik merk dat ik 's avonds erg met de peuter b ...
Wij doen het avondritueel samen. Gaan met zn 4en naar boven en als de peuter op de wc zit/tanden poetsen, voed ik de baby, dan is de peuter klaar en krijgt ze haar pyjama aan, dan drinkt zij nog bij mij, dan een verhaaltje lezen op het grote bed, dan blijft 1 bij de baby en 1 bij de peuter. Met het eten zit de baby vaak in het newborn ding van de triptrap.

19 dagen geleden

Reactie op Stroopwafels

Hoe zien jullie avonden eruit? Ik merk dat ik 's avonds erg met de peuter b ...
Hoe oud is je baby nu. Ik moet zeggen wat je beschrijft klinkt herkenbaar voor ons, maar de baby slaapt eigenlijk veel in de box, eetstoel of bij ons in de avonden. Ik moet bekennen dat ik hem eigenlijk helemaal nog niet in bed zou willen leggen maar het heerlijk vind dat ie er nog even bij is als de peuter rond 20:30 na veel rekken en naar beneden roepen eindelijk eens slaapt.. Onze baby is nu 5,5 week. Ik denk dat ik net als bij mijn dochter rond de 2/3 maanden wil streven dat hij ook naar boven gaat op een bedtijd. Nu gaat hij eigenlijk pas in zijn nestje slapen op de slaapkamer na de voeding van 22:30/23:00 waar ik hem dan voor wakker maak.

19 dagen geleden

Reactie op Stroopwafels

Hoe zien jullie avonden eruit? Ik merk dat ik 's avonds erg met de peuter b ...
Same! Maar ik was zelf s avonds ook wakker als baby 😃

18 dagen geleden

Reactie op saartje2024

Hoe oud is je baby nu. Ik moet zeggen wat je beschrijft klinkt herkenbaar v ...
Ja misschien moet ik het ook maar gewoon omarmen en ervan genieten. Ik vind het wel lekker, maar ik merk ook dat ik soms even een uurtje wil ontprikkelen zonder een kind om me heen... klinkt misschien een beetje loeder

18 dagen geleden

Reactie op Stroopwafels

Ja misschien moet ik het ook maar gewoon omarmen en ervan genieten. Ik vind ...
Nee hoor helemaal geen loeder. Misschien kan je ‘s avonds de baby gewoon een keer aan je partner geven en zelf op een andere kamer serie gaan kijken ofzo?

18 dagen geleden

Reactie op Stroopwafels

Ja misschien moet ik het ook maar gewoon omarmen en ervan genieten. Ik vind ...
Nee hoor, dit heb ik ook. Mijn kinderen zijn alles voor me, maar overal waar ik ben heb ik een kind/baby aan me de laatste 8 weken.

17 dagen geleden

Reactie op Stroopwafels

Ja misschien moet ik het ook maar gewoon omarmen en ervan genieten. Ik vind ...
Heel normaal. Ik heb dat ook. Kan niet wachten tot ik ook eens lekker rustig alleen boodschappen kan doen ofzo

17 dagen geleden

Gister weer een dagje alleen met peuter en baby. Ging weer super, alleen het middagslaapje van mn peuter wilde echt niet. Uiteindelijk na een uur op de slaapkamer proberen maar in de auto gestapt en hem daar een half uur laten slapen, zodat ik even een half uurtje stilte had 🤭😂

17 dagen geleden

Ik ben vandaag weer een dagje alleen met alleen de baby. Hoeveel ik ook van de oudste hou, ik hou ook zoveel van de dagen dat ik alleen maar hoef te baby knuffelen ❤️