30 Reacties

3 maanden geleden

6/7 uurtjes ongeveer bij mij

3 maanden geleden

Bij mij 07:30 in de ochtend gebroken en weeën die nacht om 00:25 begonnen. VK gaf wel aan dat het meestal in de avond / nacht start omdat je dan meer ontspannen bent. Bij mij klopte dat 😉

3 maanden geleden

Eerste keer in de ochtend gebroken en weeën begonnen eind van de middag lichtjes, pas eind avond en nacht ging het doorzetten. Deze keer waren ze rond half 3 snachts gebroken en uur later begonnen de weeën en tegen begin ochtend (rond 8) zat er al regelmaat in en ging het rond 11 uur waren ze goed op gang

3 maanden geleden

Mijn vliezen waarom om 22.00 gebroken, om 23.00 begonnen de weeën. Om 05.30 kwam ik in de actieve fase en om 14.00 is ze geboren. :)

3 maanden geleden

Mijn vliezen braken om 22:30 en uur later kreeg al hele heftige weeën, gelijk verloskundige gebeld en toen ze kwam bleek ik al 4cm ontsluiting in hele korte tijd te hebben.

3 maanden geleden

Binnen 20 minuten na het breken gelijk een weeen storm in.

3 maanden geleden

Mijn vliezen braken 02:34 en gelijk daarna om de 3 minuten weeën. Dag ervoor had ik al last van voorweeën.

3 maanden geleden

Mijn vliezen werden bij mijn eerste gebroken om 20:40 en om 21:09 begonnen de weeën

3 maanden geleden

Bij mij bij de eerste om 15.30u vliezen gebroken. Na uurtje kwamen de weeën rustig, maar vanaf 19.00u toch in een weeënstorm beland. Benieuwd hoe het deze keer zal verlopen, maar is bij iedereen anders zo te zien. 🤭

3 maanden geleden

Ik kreeg eerst weeën om 4 smiddags en met 6cm ontsluiting braken mijn vliezen zelf en dat was om half 9 savonds en om 11 uur savonds was mijn dochter geboren

3 maanden geleden

Om 4u ‘s nachts braken m’n vliezen om 4u in de middag (na exact 12u) voelde ik wat kriebels in m’n rug. Ctg toonde aan dat m’n weeen waren begonnen, (wegens infectiegevaar wilde ze geen ontsluiting voelen) wegens 2 eerder keizersnede zwangerschapsdiabetes en een afwijkende stuitligging kreeg ik een keizersnede om 22:34u is m’n dochter geboren tot die tijd met juiste ademhaling goed vol kunnen houden! (Herkende de weeen door m’n eerste zwangerschap voelde enkel als kriebels aan het begin maar bij de eerste met alleen die kriebels tot 6cm gekomen waarna weeenstorm volgde)

3 maanden geleden

Bij m'n eerste braken om 1.30 m'n vliezen. Rond 3.00 werden de weeën krachtiger en regelmatig. Om 11.18 geboren

3 maanden geleden

Bij mij braken me vliezen rond 21:45 en eerste wee kwam ong uur daarna en om 02:20 was de verloskundige er en had ik al 3 cm ontsluiting

3 maanden geleden

Weeën begonnen gisteren middag rond 17:00, heel onregelmatig. Tegen einde van de avond kwam er meer regelmaat in en om 03:00 is verloskundige opnieuw geweest en zit nu op 3cm

3 maanden geleden

Hier zijn de weeën ook begonnen, al gelijk vrij regelmatig. Vier uur nadat de vliezen zijn gebroken.

3 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Hier zijn de weeën ook begonnen, al gelijk vrij regelmatig. Vier uur nadat ...
Spannend! Succes! Ik ben inmiddels nu in het ziekenhuis en heb 6 cm

3 maanden geleden

Om 1 .15 's nachts braken de vliezen. Kindje lag in stuit dus ik moest naar het ziekenhuis. Er was geen ruimte op de ok dus ik moest met bedrust afwachten. Weeën kwamen pas op gang rond 16.00 toen ik naar de wc ging.

3 maanden geleden

Mijn vliezen braken om 23:30 en heb die nacht nog wat kunnen slapen. De volgende ochtend rond 10 uur wat sterkere weeen begonnen, rond 11:30 4 cm en om 14:00 was mijn baby geboren.

3 maanden geleden

Reactie op rhnv

Spannend! Succes! Ik ben inmiddels nu in het ziekenhuis en heb 6 cm
Hihi ik heb het ziekenhuis niet gehaald, ging binnen een uurtje van 3 tot 10 cm. Om 10.30u al bevallen. Hoe is het bij jou (gegaan)?

3 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Hihi ik heb het ziekenhuis niet gehaald, ging binnen een uurtje van 3 tot 1 ...
Gefeliciteerd!! Wat fijn. Ik lig nog steeds in het ziekenhuis, zit nog steeds vast op 6 cm… weeenopwekkers doen onvoldoende, helemaal gesloopt, inmiddels 24 uur bezig. Ruggenprik werkte eerst niet, nu iets verschoven en hopen dat het werkt, want de anesthesist heeft geen tijd om een nieuwe te plaatsen…