Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik ging er altijd maar vanuit dat mijn bevalling zou starten met weeën, zoals de meeste bevallingen.
Nu lag ik vanmiddag even te slapen en werd ik ineens wakker van een raar gevoel en dacht ik dat ik aan het plassen was, maar bleek dus dat m’n vliezen braken op dat moment.
Nu voel ik verder nog niks naast af en toe wat lichte krampjes zoals ik al bijna 1,5 week af en toe wel heb.
Binnen hoeveel tijd na het breken van jullie vliezen begonnen de weeën?
Helaas hebben de drie verloskundigen in de vorige diensten niet gezien dat mijn vliezen toch nog niet helemaal gebroken waren, en had ik geen 6 maar helaas 4 cm… vliezen door de verloskundige van de avonddienst gebroken en na half uur zat ik al op 6. De ruggenprik werkt nu stukken beter, echter niet volledig maar kan ik wel rusten. Nu inmiddels op 8 cm..
Mijn vliezen zijn vannacht om 4 uur gebroken .
Een hele plas, maar ik twijfel nu er wel aan als ik op mijn hand blaast komt er niets .
Blijf je vruchtwater druppelen ?
Wel wat menstruatie krampen momenteel
Mijn vliezen zijn vannacht om 4 uur gebroken .
Een hele plas, maar ik twij ...
Bleef bij mij wel wat druppelen, echter bleek na 24 uur weeen opvangen dat het een hoge vliesscheur was en er nog deels vliezen zaten die gebroken moesten worden..
Vrijdag op zaterdagnacht om 00:15 waren mijn vliezen gebroken en uiteindelijk zaterdagavond om 23:00 gestart met weeënopwekkers, dit wegens een CTG die niet constant was en minder leven voelen