30 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op rhnv

Gefeliciteerd!! Wat fijn. Ik lig nog steeds in het ziekenhuis, zit nog ste ...
Succes, ik hoop dat je door de rust van de ruggenprik weer wat in de bevalbubbel kan komen. Ik hoop voor je dat het nu werkt

3 maanden geleden

Reactie op rhnv

Gefeliciteerd!! Wat fijn. Ik lig nog steeds in het ziekenhuis, zit nog ste ...
Ach wat vervelend dat het niet vordert. Het is echt pittig joh, hopelijk werkt de ruggenprik nu beter. Je kunt dit ❤🦾

3 maanden geleden

Helaas hebben de drie verloskundigen in de vorige diensten niet gezien dat mijn vliezen toch nog niet helemaal gebroken waren, en had ik geen 6 maar helaas 4 cm… vliezen door de verloskundige van de avonddienst gebroken en na half uur zat ik al op 6. De ruggenprik werkt nu stukken beter, echter niet volledig maar kan ik wel rusten. Nu inmiddels op 8 cm..

3 maanden geleden

Mijn vliezen zijn vannacht om 4 uur gebroken . Een hele plas, maar ik twijfel nu er wel aan als ik op mijn hand blaast komt er niets . Blijf je vruchtwater druppelen ? Wel wat menstruatie krampen momenteel

3 maanden geleden

Reactie op brendier

Mijn vliezen zijn vannacht om 4 uur gebroken . Een hele plas, maar ik twij ...
Bleef bij mij wel wat druppelen, echter bleek na 24 uur weeen opvangen dat het een hoge vliesscheur was en er nog deels vliezen zaten die gebroken moesten worden..

3 maanden geleden

Woensdagochtend 10:15 waren mijn vliezen gebroken en vrijdagmiddag 13:15 begonnen mijn weeën 🥲😅

3 maanden geleden

Vrijdag op zaterdagnacht om 00:15 waren mijn vliezen gebroken en uiteindelijk zaterdagavond om 23:00 gestart met weeënopwekkers, dit wegens een CTG die niet constant was en minder leven voelen

3 maanden geleden

Ik had vanaf 9:15 weeën en mijn vliezen braken om 14:10 dus het kan ook andersom.

3 maanden geleden

Na het breken van de vliezen had ik meteen weeen en binnen 2 uur bevallen😉

3 maanden geleden

Niet 😅 48 uur later ingeleid..