7 Reacties

3 maanden geleden

Oh ik heb na 2 weken al gefietst op een gewone fiets. Niet echt over nagedacht of dit mocht. Ook geen grote afstanden, gewoon naar de opvang

3 maanden geleden

Ca 3 weken na de bevalling/keizersnede een klein stukje gefietst naar de huisarts en apotheek. Alleen het op en afstappen moest echt heeel voorzichtig, langzaam fietsen ging prima😁

3 maanden geleden

Mijn verloskundige vertelde ons dat dit 6 weken na de bevalling pas weer mocht. Ik heb wel bekkenklachten weet niet of dat er misschien mee te maken heeft

3 maanden geleden

Reactie op Oktober2022

Mijn verloskundige vertelde ons dat dit 6 weken na de bevalling pas weer mo ...
Mijn verloskundige geeft dus weer totaal ander advies. Want hier is t advies als je hechtingen zijn opgelost (als je ze hebt) en je gestopt bent met vloeien kun je prima weer fietsen (stoppen met vloeien is meer voor t schuren van je verband op de wond) Ik heb gister (4 weken geleden bevallen) weer gefietst en t ging prima. Klein stukje naar de Jumbo en weer terug ff alleen boodschappen doen.

3 maanden geleden

Niet over nagedacht. Als je er zelf aan toe bent lijkt mij

3 maanden geleden

Na 2-4 weken kan/mag je weer proberen te fietsen. Denk dat je zelf het beste aanvoelt of dit gaat ja of nee.

3 maanden geleden

Ik fietste na een week weer in de buurt en na 2 weken fietste ik rondjes van 15 km (elektrisch). Nu (maand na bevalling) geen limiet en fiets ik weer gewoon naar werk (30 km). Ik vind elektrisch fietsen een stuk minder belastend dan lopen, zou het gewoon proberen en eerst in de buurt blijven alvorens grotere afstanden te fietsen.