20 Reacties

2 maanden geleden

Ik weet van mijn zusje dat zij na haar keizersnede een jaar niet zwanger mocht worden, omdat je dan een verhoogde kans hebt dat tijdens de bevalling je litteken openscheurt. Dus ik zou heel even overleggen met je arts voor je deze keuze maakt.

2 maanden geleden

Bij mij was het vrij snel raak. Mijn kinderen schelen 1 jaar en 10 maanden. Bij mij was de eerste die vrij lang op zich liet wachten haha.

2 maanden geleden

Onze dochter heeft ons 7 jaar Laten wachten. We zijn geen traject of iets in gegaan. We hadden zowiets van als het komt dan komt het. Zei is vorig jaar juli ook met een keizersnede geboren. Ik heb in januari mijn spiraal er uit laten halen. In maart een miskraam gehad. En ondertussen ben ik 14 weken zwanger😊. Dus ik denk dat het mega verschilt per persoon. En daar geen tijd aan vast te knopen is. Ik hoop dat jullie snel jullie 2e wondertje mogen krijgen😇 heel veel geluk en plezier gewenst😊

2 maanden geleden

Sorry in had je vraag niet goed gelezen. Mijn fout 🤦🏻‍♀️

2 maanden geleden

Bij ons was het redelijk snel weer gelukt. Als het lang duurt voor je gevoel, zou ik even een echo aanvragen en kijken of je een niche hebt overgehouden aan je keizersnede. Dat zou mogelijk de innesteling kunnen bemoeilijken. Maar van degenen die ik zelf ken die een keizersnede hebben gehad, hebben geen van hen moeite gehad met zwanger worden voor een tweede.

2 maanden geleden

Hier niche dus helaas lang geduurd.

2 maanden geleden

Ik heb vorig jaar juli ook een keizersnee gehad. Toen zijn wij een jaar bezig geweest om zwanger te raken en ik ben nu ineen keer zwanger geraakt.🤍

2 maanden geleden

Reactie op simbamimi

Ik heb vorig jaar juli ook een keizersnee gehad. Toen zijn wij een jaar bez ...
Oww waauhhh. Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Reactie op Mlisz88

Hier niche dus helaas lang geduurd.
Jeetje, wat naar zeg!! Kwam je daar pas achter toen je weer zwanger probeerde te worden?

2 maanden geleden

Reactie op Kiik

Sorry in had je vraag niet goed gelezen. Mijn fout 🤦🏻‍♀️
Geen probleem 😊

2 maanden geleden

Ik ben net zwanger van ons derde kindje. De eerste kwamen 4 juli via een keizersnede. Ik was eind augustus gestopt met de minipil en ben waarschijnlijk 6 weken nu.

2 maanden geleden

Reactie op itsamber95

Ik ben net zwanger van ons derde kindje. De eerste kwamen 4 juli via een ke ...
Gefeliciteerd!!!

2 maanden geleden

Reactie op FJovičić

Jeetje, wat naar zeg!! Kwam je daar pas achter toen je weer zwanger probee ...
Eh nee niet helemaal. Ik doe embryo selectie (ivf met dna screening) dus op de echo's voor de ivf zagen ze de niche al. Ik had ook spotting dus was geen verrassing. Uiteindelijk 5 mislukte terug plaatsingen. 6de was raak en dat is onze 2de dochter. Bij terug plaatsing 6 (ronde 3 ivf) heb ik acupunctuur gedaan en toen had ik meer eicellen bevrucht dan ooit en eerste terug plaatsing van die ronde direct raak.
Na de eerste keizersnede was ik na iets meer dan een jaar (13/14mnd) zwanger maar werd een miskraam, 4mnd daarna opnieuw zwanger. Oudste was toen 3.5jaar. Na m'n tweede keizersnede zwanger na 3/4mnd (niet gepland) en had dezelfde uitgerekende datum maar dan 1jaar later. 3e was ook een keizersnede (geen keus) en ze zagen dat het litteken/huid erg dun was en grote kans gehad op scheuren bij weeën!

vorige maand

Ik heb juli 2024 een keizersnee gehad en na een jaar bij de eerste poging meteen zwanger.

vorige maand

ik was na 9 maanden weer zwanger, mocht van arts na 9 maanden proberen ik was de eerste keer proberen meteen zwanger en nu weer inmiddels ookal een derde daar heb ik wel meer tijd tussen gelaten

vorige maand

Juli 2024 ook bevallen via een keizersnede. En momenteel ben ik van de 2de in februari uitgerekend

vorige maand

Ik heb bij mijn eerste 1,5 jaar erover gedaan om zwanger te raken. Oktober 2022 keizersnede gehad. November 2023 een eerste poging gedaan voor een 2e en gelijk raak. Juli 2024 opnieuw een keizersnede gehad dus er zit net aan een jaar en 9 maanden tussen.