56 Reacties

5 dagen geleden

Tussen de 9 en 12x s nachts nog om de 2,5 uur

5 dagen geleden

Vijf maanden komt nog om de drie uurtjes 🫣

5 dagen geleden

6x en soms 7 als ze in de nacht nog wil. Ze laat er 3 tot 4uur tussen

5 dagen geleden

Overdag vaak nog rond de 3uur en in de nacht 1 en soms 2x

4 dagen geleden

5 keer, welke elke 3/4 uur. Ze slaapt van 19:00 tot 6:00 door

4 dagen geleden

Verschilt zo! Gemiddeld denk ik zo iedere 2,5u Soms na 1,5 soms na 3 ‘s nachts laat ie met goeie nachten 1x 4/5u ertussen, dan 2/3u Hou t bij in n app, die geeft aan gemiddeld afgerond 11x per dag🙈

4 dagen geleden

Onze dame is van 28 juni en komt tussen de 4 en 7 keer haha. Heel wisselend dus. Wel 1 a 2x per nacht en overdag wisselt. Ben ook bezig met hapjes erbij te geven dus denk dat t daardoor ook wat verschuift.

4 dagen geleden

Mijn zoontje komt 's nachts nog minimaal 4 keer en overdag ook geregeld. Al met al, zo'n 10 à 12 keer per dag.. de nachten breken wel echt op, vooral icm met een peuter die bijna 3 wordt en ook regelmatig wakker wordt 's nachts 🙁🙁

4 dagen geleden

Onze meid is van 5 juli. Ze drinkt meestal een keer of 5-6. Meestal laat ze er 2,5 tot 3,5 uur tussen. Ik voed echt op verzoek. Alleen de laatste voeding stuur ik aan op 19.00/19.30 waarna ze vervolgens doorslaapt tot 7.00/8.00 uur. Af en toe komt ze snachts nog of smorgens eerder. En einde van de middag rond ons etenstijd komt ze vaak nog een keertje tussendoor dat is vaak haar onrustige uurtje.

3 dagen geleden

Ook nog gemiddeld 7 a 8 keer per 24 uur. Soms een keer 6x, van de week nog eens 10x. Hij is van 21 juli.

3 dagen geleden

Hier van 17 juli en ze komt ook gemiddeld 7x per dag (ook snachts). Vorige week heeft ze wel 3 nachten achtereen doorgeslapen en dus een voeding geskipt. Wist niet wat me overkwam 😅 Helaas na 3 nachten gewoon weer normaal met nachtvoeding

2 dagen geleden

Mijn zoontje is bijna 5 maanden en drinkt 5x per dag (borstvoeding live en als ik werk afgekolfde melk uit een flesje) + een oefenhapje, hij slaapt van 23-7 ongeveer door 😊 maar met een drukke dag of als hij niet fit is drinkt hij weleens een keertje extra, ook geen probleem

2 dagen geleden

Hier 7 keer

één uur geleden

Reactie op itisme01

Verschilt zo! Gemiddeld denk ik zo iedere 2,5u Soms na 1,5 soms na 3 ‘s nac ...
Welke app is dat, als ik mag vragen 😊

42 minuten geleden

Reactie op marie97

Welke app is dat, als ik mag vragen 😊
Ik gebruik Huckleberry!☺️