Verschilt zo! Gemiddeld denk ik zo iedere 2,5u
Soms na 1,5 soms na 3
‘s nachts laat ie met goeie nachten 1x 4/5u ertussen, dan 2/3u
Hou t bij in n app, die geeft aan gemiddeld afgerond 11x per dag🙈
Onze dame is van 28 juni en komt tussen de 4 en 7 keer haha.
Heel wisselend dus.
Wel 1 a 2x per nacht en overdag wisselt. Ben ook bezig met hapjes erbij te geven dus denk dat t daardoor ook wat verschuift.
Mijn zoontje komt 's nachts nog minimaal 4 keer en overdag ook geregeld. Al met al, zo'n 10 à 12 keer per dag.. de nachten breken wel echt op, vooral icm met een peuter die bijna 3 wordt en ook regelmatig wakker wordt 's nachts 🙁🙁
Onze meid is van 5 juli. Ze drinkt meestal een keer of 5-6. Meestal laat ze er 2,5 tot 3,5 uur tussen. Ik voed echt op verzoek. Alleen de laatste voeding stuur ik aan op 19.00/19.30 waarna ze vervolgens doorslaapt tot 7.00/8.00 uur. Af en toe komt ze snachts nog of smorgens eerder. En einde van de middag rond ons etenstijd komt ze vaak nog een keertje tussendoor dat is vaak haar onrustige uurtje.
Hier van 17 juli en ze komt ook gemiddeld 7x per dag (ook snachts). Vorige week heeft ze wel 3 nachten achtereen doorgeslapen en dus een voeding geskipt. Wist niet wat me overkwam 😅
Helaas na 3 nachten gewoon weer normaal met nachtvoeding
Mijn zoontje is bijna 5 maanden en drinkt 5x per dag (borstvoeding live en als ik werk afgekolfde melk uit een flesje) + een oefenhapje, hij slaapt van 23-7 ongeveer door 😊 maar met een drukke dag of als hij niet fit is drinkt hij weleens een keertje extra, ook geen probleem