8 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben een dochtertje van 2 weken en gaan wel gewoon dagelijks met haar naar buiten al 1 week lang. Het is buiten warmer als binnen?..
3 maanden geleden
Wij gaan iedere dag vanaf dag 5 denk ik naar buiten. Er is niks beters dan de buitenlucht!
Soms ligt Yinthe hier ook van voeding tot voeding buiten in de deryian tent of in de kinderwagen te slapen! Omdat wij ook buiten zijn of bezig zijn (gister weer ff gesleuteld aan de auto bijvoorbeeld) en dan is ze er gewoon bij in de kinderwagen.
We doen dit ook heel bewust eigenlijk omdat ik merk dat dan bij Maud de slaap t beste was en dat willen we bij Yinthe ook dus dan zijn we gewoon sneller er op uit haha
3 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Wij gaan iedere dag vanaf dag 5 denk ik naar buiten. Er is niks beters dan ...
Van hetzelfde van mening.. lekker in de reiswieg die je aan de achterkant open kan doen voor ventilatie en een goed vliegennet op zit. Juist heel goed om buiten te slapen voor kindjes. Doen ze bij de opvang bij ons ook bij baby's
3 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties! We hebben hem lekker onder een dekentje in de wagen gelegd, nog wel met een mutsje op tegen de tocht voor de zekerheid. Even een klein rondje centrum gedaan - naar Kruidvat geweest, kop koffie gedronken op terras en toen weer naar huis. Was perfect zo. Baby sliep er lekker doorheen en voelde de hele tijd goed aan qua temperatuur dus prima zo denk ik 😊