17 Reacties

3 maanden geleden

Hier soms wel een paar keer per dag

3 maanden geleden

Ik volg. Vandaag afspraak met kinderarts omdat het niet echt vanzelf komt. Krijgt ook kunstvoeding

3 maanden geleden

Nu meestal 1x per dag, toen die wat kleiner was meerdere keren op een dag. Hij is nu bijna 5 weken.

3 maanden geleden

Hier ook kunstvoeding, baby is 3,5 week nu. Wij begonnen met (bijna) elke verschoning een poepluier en nu zit hij denk ik op 2 a 3 per dag.

3 maanden geleden

1x per dag, soms een dag niet.

3 maanden geleden

Mijn baby heeft 2 dagen niet gepoept (3weken, krijgt bv en kunstvoeding). Is dit wel oké?

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Mijn baby heeft 2 dagen niet gepoept (3weken, krijgt bv en kunstvoeding). I ...
Merk je dat de baby erg aan het persen is en veel krampen? Zo ja, zou ik een druppel zonnebloemolie in de fles doen. Als dat niet werkt, langs de huisarts voor forlax

3 maanden geleden

Verschilt een beetje, soms 3x per dag en soms 1x. In het begin idd vaker, maar cb gaf bij de intake al aan dat het afneemt en dat 1x per 4 dagen ook prima is. Bv kindjes poepen soms een week niet 😅

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Mijn baby heeft 2 dagen niet gepoept (3weken, krijgt bv en kunstvoeding). I ...
Als die geen buikpijn of ongemak heeft, is dat geen probleem. 1x per 4 dagen is prima namelijk!

3 maanden geleden

1 x per dag ongeveer, of 1x per 36u ongeveer

3 maanden geleden

Hij is 9 dagen oud en poept echt 4 keer per dag ongeveer

3 maanden geleden

Onze zoon is nu 4 weken en poept echt wel dagelijks minimaal 2x. Maar de kraamzorg zei dat het ook normaal is als kinderen die kunstvoeding krijgen n dag of 4 / 5 niet poepen

3 maanden geleden

Sinds ze 2 weken is geven we orthiflor start (2x half schepje per dag). Sindsdien poept ze 1x per dag, zachte poep. Daarvoor was het een heel gedoe met harde keutels.

3 maanden geleden

Reactie op sas202407

Merk je dat de baby erg aan het persen is en veel krampen? Zo ja, zou ik ee ...
Ik zie m niet per se persen. Ik ruim wel stinkende scheten. De huidarts zei dat we minimaal.10 dagen moeten wachten. Dat lijkt me niet fijn voor mijn baby. Waarom zonnebloem? Is dat beter dan olijfolie. Ik ga het proberen! In elke fles ook fles met BV of alleen KV?

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Ik zie m niet per se persen. Ik ruim wel stinkende scheten. De huidarts ze ...
Ik heb begrepen dat olie juist zorgt voor verstopping. Ben ook overgestapt van vitamine D van davitamon naar de vitamine D van laveen, had gelezen dat deze minder verstopt

3 maanden geleden

1x per 2/3 dagen

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Ik zie m niet per se persen. Ik ruim wel stinkende scheten. De huidarts ze ...
Dat is het advies wat ik kreeg. Mijn dochtertje krijgt alleen flesvoeding. Die had 5 dagen niet gepoept, en was heel erg aan het persen. Ik moest met zonnebloem olie beginnen. Wij hebben uit eindelijk op dag 7 een klysma moeten geven omdat ze bleef spugen, persen en haar adem in ging houden. Zij krijgt nu forlax. En als het langer dan 2 dagen duurt moet ik de huisarts weer bellen. Ze is nu 4,5 weken