32 Reacties

2 maanden geleden

Voor bv is ons door het consultatiebureau verteld 10-10 regel. Dus alles tussen 10x per dag en 1x per 10 dagen is goed. Heel erg brede marge dus. Voor kv was dit een 3-3 regel. Alles tussen 3x per dag en 1x per 3 dagen. Dus ik denk dat het prima is dan als het niet heel hard is in de luier ofzo.

2 maanden geleden

Als je kind 1 week niet heeft gepoept contant opnemen met huisarts werd mij verteld

2 maanden geleden

Ons zoontje is 8 weken, krijgt kv en poept om de dag ongeveer.

2 maanden geleden

Net bij het consultatiebureau geweest, onze baby is 6 weken. Er werd gezegd 1x in de 10 dagen aanhouden of max 10x per dag.

2 maanden geleden

Ons zoontje is 5 weken, krijgt kunstvoeding en poept 1x in de 4 a 5 dagen.

2 maanden geleden

Zeker 6-7 keer per dag, hij krijgt borstvoeding :)

2 maanden geleden

Onze is morgen 5 weken krijgt borstvoeding. Voorheen poepte hij elke dag en nu ineens al 6 dagen niet, mag van mij wel komen nu 😅

2 maanden geleden

Door johannesbroodpitmeel kreeg mijn oudste last van obstipatie en poepte zelfs een dag of 9/10 niet🥲

2 maanden geleden

Wij gaven de eerste 5 weken ook een combi bv & kv, toen was het elke 3 a 4 dagen. 1x 5 dagen ertussen, maakte mij ook zorgen toen. Pas na een week even contact opnemen met HA, zodat ze het in de gaten kunnen houden. Nu 3 weken volledig op bv, kleintje komt nu gemiddeld om de dag, heel soms 2x per dag.

2 maanden geleden

Hier volledig bv en hij poept tussen de 4 en 7 keer per dag alleen wat de andere dames hier zeggen, een week niet poepen is met bv ook prima

2 maanden geleden

Volledig bv en zeker tussen de 4-7 keer per dag

2 maanden geleden

Ik geef flesvoeding en mijn baby poept om de 3 dagen

2 maanden geleden

Kunstvoeding, elke dag 1 of 2 keer

2 maanden geleden

Volledig bv en 1 a 2x in de 3 dagen.

2 maanden geleden

Volledig bv en tussen 3 en 6x per dag

2 maanden geleden

Ons zoontje is 7 weken, krijgt flesvoeding en poept 2x per dag

2 maanden geleden

Onze dochter is 3 weken en poept wel ca 10 keer opbeen dag. Heb ik haar net verschoond, poept ze weer (ook snachts). Super irritant af en toe, maar beter dan dat het dwars blijft zitten denk ik dan maar.

2 maanden geleden

Volledig bv en meerdere keren per dag

2 maanden geleden

Hier ook combinatie van bv en kv. Ontlasting gaat moeizaam, ook idd 5 dagen gehad

2 maanden geleden

Hier bijna elke luier