Ik ben even benieuwd onze dochter is nu 5 maanden. En wil al een lange tijd absoluut niet slapen. Alles wat haar laat weten dat ze moet slapen zoals de vaste avond routine, lamp uit, sssst zeggen dan zet ze het op het schreeuwen. Zelf in bed leggen is al helemaal geen succes. Haar zittend wiegen is ook een drama, dan zet ze het op het schreeuwen. Enige optie is lopend wiegen, maar ook dat is vaak geen succes. Zodra je bijv in een donkere kamer gaat lopen is het ook meteen gillen. Met als gevolg dat we nu al weer uren bezig zijn. Rond hebben gereden met de auto waar ze in slaap viel, maar natuurlijk weer wakker werd toen we haar er uit haalde. We krijgen er vandaag gewoon niet in slaap 🙈. En dit probleem is elke dag wel zo’n beetje. Hoe valt jullie baby in slaap? Elk slaapje is hier een strijd
Die van ons is over de 4 maanden nu, zelfde probleem tot 2.5 week terug kon ik hem neerleggen en sliep hij zelf maar nu wiegen lopen aan borst niks is goed ben er best wel klaar me en ik maakt me heel moe. Dus ik lees even mee misschien een oplossing
Herkenbaar vooral van mijn oudere dochter. Hier hielp altijd: de afzuigkap. Die is heel hard bij ons (niet te lang onder houden) en dan in zijligging vasthouden en speen in en beetje lopen met de afzuigkap aan tot ze slaapt. Wie weet is jullie kind ook een afzuigkap kindje;) verder wordt het echt beter maar super zwaar klinkt het. Zelf rustig blijven is het enige wat je kan doen. Succes en sterkte.
Hier valt ze in slaap met een speen maar ook dat kent z’n struggles. Heb je speentje geprobeerd? Heb je een lichtje geprobeerd in de kamer? White noise? Blijf proberen het gaat vanzelf wel beter worden.
als je een wiegbaby hebt, zou je daar cold turkey mee kunnen stoppen of is dat geen goed idee? wij zijn wel aan het afbouwen en proberen te doorbreken. maar krijgen erg veel last van onze rug...